Iskustvo i osvrt na krizmanički tečaj u Ivankovu (15.11 do 17.11.2023.)

Održan je još jedan od mnogih divnih tečajeva Kursilja u Ivankovu. Mi animatori imali smo tri dana od 15.11 do 17.11. da potaknemo, naučimo i produbimo vjeru u Boga mnogim krizmanicima.

Uz našu rektoricu Luciju Matković koja je bila tu za sve nas i odgovarala na svaka naša pitanja te nas je usmjeravala na pravi put da tečaj prođe što lakše i bolje, naučili smo što znači imati dobroga vođu. Također, ništa ne bi bilo moguće bez velečasnog Kreše koji nas je pravo slavonski dočekao i ugostio te pomagao gdje god je bilo potrebno. Petak je započeo sa pričom o Drvencima. Priča se dojmila krizmanicima ali posebno velečasnom Kreši. Nakon toga, imali smo temu „Tko sam ja?“ koju je držao velečasni. Tema je bila kratka, jasna i poučna te nas je sve potaknula na razmišljanje. Ubrzo poslije toga, naš Ivan je održao temu „Traganje za vrijednošću“. Ivan je s tom temom ušao u srca mnogima jer su se neki mogli poistovjetiti sa njegovim problemima te im je tako dao snage, volje i želje da se riješe problema koji su ih dugo mučili baš kao što je Ivan to učinio. Poslije teme imali smo radove u grupama gdje smo iskreno razgovarali o svemu vezano za teme koje smo prethodno čuli. Nakon grupa bilo je kratko klanjanje koje je neke krizmanike dotaknulo u srce i dušu pa su pustili koju suzu i smijeh. Nekoliko krizmanika je ostalo poslije klanjanja pjevati s nama duhovne pjesme te smo se tako još više zbližili s njima.

Idući dan, subota, krenuli smo sa tečajem rano ujutro. Započeli smo sa temama „Milost“ i „Kršćanski život je drugačiji“, teme su održali župnik Krešo i naša animatorica Ana. Kao što smo i očekivali teme su se jako sivjele krizmanicima pa su se raspričali u grupama koje su naslijedile poslije tema. Poslije grupa igre su održale Lucija i Margareta te su to odradile izvrsno i svi smo se zabavili pa čak i župnik. Poslije igri nastupila je Ivanova tema „kralježnica“ i naš posljednji rad u grupi u kojem su krizmanici pisali emotivna pisma roditeljima i molitve vjernika. Za još malo druženja ponovo smo igrali igre u dvorištu župe. Tu je bilo mnogo smijeha i zabave. Poslije ručka održanje su teme „sakramenti“ i „čistoća“. Temu „čistoća“ održano nam je jedan mladi bračni par preko Google poziva. Krizmanici su poslije teme ime imali mnogo dobrih pitanja na koja su dobili detaljan odgovor. Za kraj tog dana održana je ispovijed i sveta misa.

Zadnji dan odnosno u nedjelju započeli smo kao i u subotu sa pjesmom i jutarnjom molitvom koju je predvodila Marta. Imali smo zadnje dvije vrlo poučne teme „Duh sveti“ i „Apostolat“ koji su vodili župnik i Margareta. Mnogi krizmanici su nam prilazili i govorili kako im je žao što je zadnji dan te kako im je ovo bio jako zanimljiv vikend. Kao šećer za kraj imali smo svetu misu koja je upotpunila cijeli vikend jer je župnik Krešo imao vrlo poučnu i predivnu propovijed.

Za sami kraj krizmanici su predali pisma roditeljima koji su kroz suze čitali iskrene poruke svoje djece. Nakon tog emotivnog trenutka ne samo za roditelje nego i nas animatore pozdravili smo se sa krizmanicima i tako završili još jedan predivan tečaj.

Par dojmova krizmanika:

Naučila sam da u životu najteže borbe dobivaju najjači ratnici.

Život ima smisla i da svi možemo nekome biti apostol.