Iskustvo i osvrt na krizmanički tečaj u Pakracu (26.4. – 28.4.2024)

Zadnjeg vikenda u travnju spontana ekipa animatora okupila se u Pakracu na krizmaničkom tečaju. Na čelu s rektorom Mihaelom i župnikom Jozom započelo je predstavljanje Kursilja i animatora. Odmah potom uslijedio je pljesak krizmanika koji nas je pratio čitav vikend. Župni vjeroučitelj Ivan nam je uz vrlo zanimljivu prezentaciju, predstavio temu: „Tko sam ja?“. Nakon teme su uslijedile grupe gdje smo se imali priliku upoznati, a nakon grupa osvježenje su bile igra kapetan-mornar, sok i napolitanke. Nakon okrijepe Ivan nam je ispričao gdje je on sve tražio svoju vrijednost te kako mu je odnos s Bogom pomogao da ostane na pravom putu. Zatim smo u grupama razgovarali o Ivanovoj temi i razmišljali gdje smo mi tražili svoju vrijednost. Petak smo završili s molitvom Anđelu čuvaru.

Našu subotnju avanturu započeli smo zagrijavanjem, ponajprije za tijelo, a onda i za dušu. Jutarnju molitvu predvodila je naša Leona, a vjeroučiteljica Ivana nam je s pomoću dvije priče, približila temu „Milost“. Prva priča bila je iz Isusova vremena. Radilo se o Zakeju, u čiju je kuću došao Isus, makar on to nije zaslužio svojim djelima. Druga priča bila je o djevojci Kristini, kojoj su bila ukradena invalidska kolica. Kristina nije tužila svoje počinitelje jer se vodila mišlju ako je Isus mogao oprostiti, da treba i ona. Na kraju su krizmanici došli do zaključka što je zajedničko tim dvjema pričama i što je milost.

Prije sljedeće teme napravili smo pauzu uz igre i sok. Po čemu je kršćanski život drugačiji i kako je ljepše živjeti s Bogom, ispričala nam je Ana na primjerima iz svog života. Svoja mišljenja i pogled na kršćanski život komentirali smo u grupama. Zatim smo se opet igrali. Ovaj put je u pitanju bila igra signal. Nakon igre, tema. Mihael je izložio temu „Kralježnica“. Govorio nam je koje su to zapreke bile u njegovom životu i njegovoj obitelji, kako su ih odvajale od Boga te kako je on bio kralježnica svojoj obitelji. U grupama smo navodili ljude koji su nama „kralježnica“ i kome smo mi. Napisali smo i pisma roditeljima koja ćemo im dati po završetku tečaja.

Taman kad smo ogladnjeli, na rasporedu je bio ručak. Da se ne bi uspavali, nakon ručka smo nastavili s igrama. Odigrali smo vrlo dinamičnu igru naziva donesi animatoru i maramu. Kada nam je već bilo dosta sunca i igara, vratili smo se u dvoranu poslušati naše Dmioviće, Gabrijelu i Luku. Ispričali su nam zašto su se odlučili za predbračnu čistoću i koji su plodovi koje su primjećivali dok su bili u vezi i sada kad su u braku. Potom su odgovarali na pitanja koja su krizmanici postavljali anonimno na papiriću. Na kraju dana imali smo priliku sabrati svoje misli i sve što smo doživjeli na klanjanju.

Dolazimo i do zadnjega dana tečaja, nedjelje. Nakon što smo se pomolili, poslušali smo temu „Duh Sveti“, koja je ovaj put bila na malo drugačiji način, online. Luka nam je s pomoću jednostavnih usporedbi približio Duha Svetog i objasnio tri božanske osobe. Iako je Luka bio online, nije ga bilo teško pratiti i uživali smo u temi. Zatim smo formirali zbor cura i zbor dečkiju te glasno i naizmjenično pjevali pjesmu Daj nam svima Duha Svog.

Borna nam je posvjedočio kako on, potaknut Duhom Svetim, djeluje kao jedan od Kristovih apostola. Bližimo se kraju, slijedi nam i zadnja grupa. Nakon grupa odlazimo u crkvu na Svetu Misu, a nakon Mise smo se zadržali još kratko u crkvi na roditeljskom sastanku. Mihael je i roditeljima predstavio Kursiljo i objasnio što smo sve radili ova tri dana. Nekoliko krizmanika i animatorica Ana, podijelili su svoj dojam tečaja i posvjedočili roditeljima kako nam je bilo lijepo i kako smo se super zabavili ova tri dana. Fotografirali smo se i uskoro se razišli do neke sljedeće prilike (Krapnja 😉).

Odabrani dojmovi sudionika:

“Ovaj vikend naučila sam da je u životu sve lakše uz Boga. Da On ima plan za mene i da se uz Njega ne trebam bojati budućnosti.”

“Naučio sam da Bog uvijek ima plan za nas i da nas nikad ne napušta,doživio sam lijep i zabavan vikend”