Iskustvo i osvrt na krizmanički tečaj u župi Sv. Ivana Krstitelja, Nova Ves (8.12. – 10.12.2023)

Od 8.12 do 10.12 održao se krizmanički tečaj u župi sv. Ivana Krstitelja u Zagrebu gdje je nas animatore i rektora Ivana Havličeka radosno dočekao župnik vlč. Ivan Lastovčić. Petak je započeo upoznavanjem i slušanjem prezentacije o Drvencima putem kojih smo si posvjestili kako smo svi dragocjeni. Nakon prezentacije slušali smo temu Tko sam ja? koju je održao župnik i kojom nam je dočarao da smo svi originali i da smo dragocjeni baš takvi kakvi jesmo u Božjim očima. Ubrzo nakon te teme naš Vjekoslav nam je približio kako je on tragao za svojom vrijednošću nakon kojeg nam je uslijedio rad u grupi. Nakon iskrenih razgovora u grupama uputili smo se u crkvu na Euharistijsko klanjanje kojim smo završili dan.

Subotu smo započeli jutarnjom molitvom i čitanjem pisama podrške nakon kojih su nam uslijedile još 2 teme: Milost i Kršćanski život je drugačiji. U temi Milost vlč. Ivan nam je posvijestio naše darove, ali i naše talente, a u temi Kršćanski život je drugačiji naša Antea nam je opisala kako je njezin život drugačiji nakon što je odlučila hodati s Kristom. Uslijedio je rad u grupi te kratke igre kojima smo se svi opustili i zabavili. Nakon igara slušali smo temu Sakramenti te temu Kralježnica i zapreke u kojoj nam je naš Luka pričao o svojim zaprekama te u kojim je trenutcima on kralježnica drugima. O tim temama smo također porazgovarali u grupama pa smo opet igrali igre u kojima nikad nije nedostajalo smijeha i radosti. Došlo je i vrijeme ručka nakon koje su nam o temi predbračne čistoće pričali naši Lucija i Luka. Ubrzo nakon te teme slijedio nam je sakrament Svete Ispovijedi te vrhunac dana- Sveta Misa, nakon koje je završio dan.

Nedjelja je, kao i subota, započela jutarnjom molitvom i čitanjem još jednog pisma podrške. Nakon žestokog natjecanja u pjevanju pjesme „Daj nam svima Duha svog“ uslijedile su nam zadnje teme tečaja- tema Duh Sveti koju je održao naš rektor Ivan približila nam je djelovanje Duha u svakodnevnom životu i tema Apostolat u kojoj nam je naša Lucija ispričala kako ona, poput apostola, širi svoju vjeru. Nakon tih tema zadnji put smo imali rad u grupi i nakon kojih je uslijedila Sveta Misa i dirljiv sastanak s roditeljima čime je završio još jedan Mali tečaj radosnog kršćanstva!

Evo par dojmova sudionika:

Naučila sam da ima jedna druga dublja strana s Bogom kao prijateljem.

Da se ne treba bojati govoriti o vjeri i da nikada ne trebamo osuđivati nikoga za ništa jer nas Bog nikad nije osuđiva ni nece nas osuđivati.

Meni je ovaj vikend bilo jako lijepo, naučila sam puno opširnije o svojoj vjeri i načine kako da ju provedemo. Mislim da sam puno naučila stvari koje dosad nisam znala i voljela bi da nam animatori dođu opet i voljela bi da ostanu ovakvi kakvi jesu jer su super.