Osvrt na 4. formaciju animatora Varaždinske nadbiskupije

U subotu 24.09.2016. u dvorani „Myra“ župe sv. Nikole u Varaždinu, održana je četvrta formacija za sve animatore Kursilja Varaždinske biskupije i one koji će to tek postati.
Na ovoj formaciji sudjelovalo nas je otprilike 30-ak iz različitih mjesta Varaždinske biskupije(više župa iz Varaždina, Ludbreg, Ivanec, Vidovec, Jalžabet, Lepoglava, Martin na Muri), a tečaj je bio osmišljen na primjeru Malog tečaja kršćanstva – Kursiljo. Bilo je zanimljivo vidjeti kako se unatoč razlici u godinama, bilo nas je od 15-50godina, svi međusobno uvažamo i slažemo.

Na samom početku jedni drugima smo se predstavljali i rekli nešto o sebi. Nakon toga nastavili smo izlaganjem „Naglasci kod upoznavanja u grupi“ koju je imala Anika S. Između ostalog, naglašeno je koliko je važno imati opušten, prijateljski odnos prema krizmanicima, ali i međusobni odnos animatora. Iz naših odnosa sudionici Kursilja dobivaju dojam da ovdje nije riječ o ekipi stručnjaka već o ljudima koji služe Gospodinu i koji se međusobno bratski uvažavaju. Uz ostalo, po novim smjernicama predočena je tema „Traganje za vrijednošću“, pojašnjeno je kako je važno paziti na dobru pripremu prije izlaganja teme te paziti na to da se u prvoj temi na tečaju ne spominje Bog. Glavni animatori u grupi su nam malo bolje približili i objasnili o čemu je točno riječ. No, naravno nismo imali samo rad u grupama. Nakon zanimljive teme slijedila je igra. Vlč. Stjepan Najman, duhovnik Kursilja Varaždinske biskupije, bio je i opet animator za igre. Ovaj put je bila riječ o novoj igri, naime bacao se novčić i ako je pala glava slao se refleks tj. stiskale su se ruke, a onaj koji je bio zadnji u koloni, morao je prvi ugrabiti plišanog zeku. Bilo je jako zabavno.
Vlč. Stjepan Najman upotpunio je formaciju uz svoj entuzijastičan govor o savjesti. „Savjest je Božji glas u nama…“ govorio je.
Formaciju smo završili finim ručkom(pizza), a nakon ručka napisali smo dojmove i u miru smo krenuli svojim kućama.

Judita Havaić