Osvrt na formaciju odraslih suradnika u franjevačkom samostanu i crkvi Bezgrješnog začeća BDM (02. ožujka 2024.)

Treći formativni susret suradnika održao se 02. ožujka 2024.g. u prostorijama franjevačkog samostana u Dubravi u Zagrebu. Nakon okupljanja i kratke okrjepe, susret je započeo izlaganjem Kursiljo niti našeg vlč. Andrije. Posebno nadahnuto je govorio o djelovanju Duha Svetoga. On je živ, On djeluje. Važno je stvoriti atmosferu da ga možemo čuti i tako prepoznavati njegovo djelovanje u našem životu. Posebno je milosno bilo kada je posvijestio svim prisutnima kako nas je baš Duh Sveti danas okupio. Napomenuo je kako je dovoljno znati da smo Bogu važni i kako iz te ljubavi i mi ljubimo, i pozvani smo tu ljubav dati drugome. Uz Boga nije problem što smo grešni, što nismo savršeni, ako smo uz Njega, nema straha.  U nastavku se osvrnuo na najvažnije dijelove svake teme i time zaokružio cijelu Kursiljo nit koju prenosimo na cjelovitom tečaju za odrasle.

Nakon Andrijinog izlaganja, suradnici su nam dali najvažnije smjernice i ukratko osobno posvjedočili o sljedećim temama: Traganje za vrijednošću – Nikolina Essert; Kršćanin u svojoj Crkvi – Suzana Percela; Kršćanski život je drugačiji – Krešimir Percela te Produbljivanje – Ivana Gelo. Nakon svakog izlaganja smo imali priliku za pitanja i komentare te je posebno vrijedno bilo čuti razmišljanja i savjete našeg Andrije koji je s posebnom ljubavlju i strpljenjem odgovarao na naša pitanja i pokušao nam još bolje približiti Kursiljo nit. Osjetila se obiteljska atmosfera prožeta ljubavlju i prihvaćanjem različitosti u Kristu. Kao djeca istog Oca okupljena oko našeg zemaljskog pastira Andrije.

Imali smo priliku odabrati koju temu želimo pisati, pa smo se prema tim temama podijelili u grupe i započeli stavljati svoje misli na papir. U dvorani je zavladala koncentrirana tišina, iako nas je bilo više od tridesetak. Nakon što smo napisali prvu verziju teme, imali smo dragocjenu priliku temu pročitati izložiti u svojoj grupi i dobiti zajednički osvrt od članova grupe. Neprocjenjivo i plodonosno!

Prije samog završetka rektor formacije, Mario Ećimović, održao je temu „Rad u grupi“. Izlaganje je bilo jako konkretno, puno smjernica i prožeto iskustvom našeg Maria. Pomoglo nam je podsjetiti nas na najvažnije stvari kod vođenja grupe na koje svaki suradnik mora obratiti posebnu pozornost. Iako se neka pravila jednako primjenjuju na sve grupe, Mario je skrenuo pažnju da vodimo računa kako je svaka osoba, a time i svaka grupa jedinstvena.

Zahvalni našem Bogu Ocu što nas poziva i okuplja, radosni u zajedništvu uputili smo se na Svetu misu u Crkvu Bezgrješnog začeća BDM koju je predvodio naš vlč. Andrija.

Radosno iščekujemo nove susrete i nova okupljanja 😊

De colores!