Osvrt na krizmanički tečaj u Pitomači

Mali tečaj kršćanstva, održao je još jedan tečaj za krizmanike, i to u Pitomači. Od 17. do 19. ožujka nekoliko divnih animatora, odvojili su svoje vrijeme kako bi krizmanicima posvjedočili o Božjoj ljubavi koju su i sami doživjeli u svojim životima. Domaćini susreta su bili župnik, vlč. Ivan Puškadija, te župni vikar vlč. Siniša Blatarić. Tečaj je sjajno isplanirala rektorica Petra Hudoletnjak, kojoj je ovo bilo 1. rektoriranje na krizmaničkim tečajevima. Njezinu vojsku animatora činili su Nikolina S., Nikola S., Nikolina T, Judita H., Jakov T. te Barbara P. Osim njih, u ulozi ravnatelja tečaja, prisustvovao je i vlč. Petar Mlakar koji je neizostavan dio gotovo svakog tečaja Varaždinske Biskupije.

Tečaj je započeo prezentacijom “Drvenci” ,na koju se nastavila tema Traganje za vrijednošću animatora Jakova. Svećeničku temu „Tko sam ja?“ ispričao je vlč. Petar Mlakar. Zatim je slijedilo upoznavanje sa krizmanicima po grupama i 1. rad na prethodne teme. Prvi dan završio je u opuštenoj atmosferi i blagoslovom vlč. Petra Mlakara.
Drugi dan započeo je molitvom, nakon čega su uslijedile igre. Uslijedile su teme “Vjera, ufanje, ljubav” i “Isus Krist” vlč. Petra Mlakara i tema “Kršćanin u svojoj Crkvi” animatorice Judite. U grupama su krizmanici imali prilike za otvoreni razgovor o temama iznoseći svoja mišljenja i stavove za svaku temu. Bračni par Lucijano i Ivana održali su temu “Kršćanski život je drugačije” nakon koje su krizmanici mogli otvoreno postavljati svoja pitanja. Dan se nastavio raznim igrama, pjesmom i smijehom uz radove po grupama. Svoja svjedočanstva iznijele su i Barbara P. u temi “Produbljivanje” te Nikolina T. u temi “Zapreke u kršćanskom životu”, nakon čega je uslijedila sveta ispovijed i klanjanje pri čemu su krizmanici mogli prinijeti sve svoje molitve i zahvale. U miru i radosti završio je i drugi dan tečaja.
Posljednji, treći dan, ponovo je započeo uz molitve nakon čega je uslijedilo nekoliko pjesama. Posljednjeg dana krizmanici su saznali dosta toga o Duhu Svetom. Svetoj Misi prethodile su još dvije teme “Apostolat” Nikoline T. i “Prijateljska zajednica” Nikoline S. Na Misi su krizmanici sudjelovali prinosom darova, a nakon sv.Mise bilo je zajedničko fotografiranje. Sam kraj tečaja krizmanici su pisali dojmove, a i animatori su iznijeli svoje dojmove, nakon čega su krizmanici pošli svojim kućama.
Ova tri dana, iako brzo prošla, ostat će mnogim krizmanicima u lijepom sjećanju. Iako tužni što je kratko trajalo, otišli su ispunjeni, te sa osmijehom na licima.

Jakov Trstenjak

1.1. Jako mi je drago što sam ovih tri dana bila s vama i opustila sam se i uživala bilo mi je jako ljepo ovih 3 dana. Voljela bih opet doć i opet se veselit s vama, shavatila sam koliko mi je Isus važniji uz pomoču 3 predivna dana, želip ponovno se susret s vama. 2. Tema mi se sviđala od Nikoline T. Ljepo je to sve ispričala i osjetila sam neki poticaj u svom srcu do no neke zapreke možeš kad-tad naletiti ali uvjek je Bog uz tebe nikad nisi sama/sam. 3. Pa rad u grupama mi se najviše svidijo, zato jer možeš izreči nešto što ne možeš na glas, i sviđale su mi se igre koje smo igrali, bilo mi je jako ljepo i veselo. 4. Bilo nam zabavno raditi u grupama, smijali se, zezali bilo nam jako veselo. 5. Da. Naravno sve se odjednom promenio osjećam veliku ljubav prema Bogu sve više sam se z nji zbližila. On mene ljubi ja njega još više. 6. Ne, bilo je super. Odlično su to prezentirali i pričali bilo je super se družiti veselit, smijat. 7. Najbolje moguče iskorišteno vrijeme.
2.1. Je jer sad imam drugačije mišljenje o Crkvi. 2.Ivana i Lucijano, Jakovu i Nikoli. 3.Molitvena podrška, igre.4.Pa dobro sve u svemu. 5.Je ali još bi bilo bolje da sam ja to doživio. 6.NE. 7.4,5
3.1. Da, jer sam se zabavio.2.Tema o Duhu Svetom. 3.Misa. 4.Super. 5.Da. 6.Ne. 7. 5: najbolje Leon Brkić
4.1. Drago mi je što sam odvojila vikend za duhovni susret jer mi je bilo jako lijepo i poučno. 2.Isus Krist; Vjera, ufanje, ljubav – vlč. Petar Mlakar. 3.Rad u grupi. 4.Grupa je bila dobra, svi smo se dobro slagali. 5.Jesam. 6.Nemam nikakve primjedbe, sve je bilo super. 7.5
5.1. Da jer sam iskosila mnoga iskustva i mnoge ljude upoznala. 2.Kralježnicu Petra Hudoletnjak. 3.Da vjeruješ u sebe i ne sluša druge. 4.Ok. 5.Da. 6.Ne. 7.5 – najbolje.