Osvrt na krizmanički tečaj u sv. Martinu na Muri – 29.4.-1.5.2022.

Na samom sjeveru Hrvatske, u mjestu zvanom Sveti Martin 29.4. započeo je krizmanički tečaj pod vodstvom rektorice Jelene Kutnjak. Program je počeo uvodnim upoznavanjem krizmanika s Kursiljom i animatorima prisutnim na tečaju. Prvu temu i uvod u Kursiljo nit predstavio je vlč. Kristijan Stojko. On je krizmanicima u toj temi objasnio kako su oni jedinstveni i kako je svakog od njih Bog stvorio baš kako je On htio, te da ih takve beskonačno voli. Nakon takvog uvoda slijedila je prezentacija o malom narodu drvenih lutaka – Drvencima. Uslijedila je tema animatora Matije Kutnjaka pod nazivom Traganje za vrijednošću. U toj temi Matija je krizmanicima ispričao kako je on lutao i kako ga je Bog pozvao na Njegov put. Nadahnuti Matijinom temom krizmanici su se uputili u grupe u kojima su prokomentirali dotadašnje teme. Petak je završio klanjanjem u crkvi.

Subota je započela Kursiljo jutarnjom molitvom, te pjesmom i tjelovježbom. Prva tema u subotu bila je Tri Kristova pogleda koju je održao vlč. Kristijan. Odmah nakon uslijedila je tema Kršćanski život je drugačiji koju je održao Luka Rasinec. Luka je u toj temi na primjeru svoga života pokazao kako je moguće živjeti drugačije, živjeti za Krista. Nakon razgovora u grupama i kratke pauze vlč. Kristijan je opisao krizmanicima tko je naš Spasitelj Isus Krist u temi Osoba Isusa Krista. Nakon toga uslijedio je emotivni video pod nazivom Everything. Ganuti videom krizmanici su poslušali Mariju Šimunović koja je pričala kako ona kroz četiri stupa vjere  produbljuje svoju vjeru. Nakon Marijinog svjedočanstva uslijedio je još jedan rad u grupi. Prije ručka vlč. Kristijan je održao temu Sakramenti kao sakramentalni život i Duh Sveti. Nakon ručka svi su se opustili uz igre na otvorenom. Poslije igara animator Joško Martinec ispričao je krizmanicima kako je unatoč svim zaprekama koje su ga snašle  u životu Bog  njemu dao tu snagu da drugima bude kralježnica. Dirnuti njegovom temom krizmanici su se uputili u grupe. Nakon kratke pauze animatori Mihael Goričanec i Leona Souček krizmanicima su ispričali ns koji način oni žive predbračnu čistoću, te im pokušali približiti tu temu. Subota je bila završena ispovijedi i sv. misom.

Nedjelja je ponovno započela Kursiljo jutarnjom molitvom nakon koje su se animatori i krizmanici uputili u crkvu na svetu misu. Nakon mise animator Andrija Turković ispričao je krizmanicima na koji je način on apostol u današnjem svijetu. Uslijedio je zadnji rad u grupama. Na samom kraju tečaja animatori su krizmanicima ispričali detalje o Krapnju i objasnili im na koji način oni mogu nastaviti ovo iskustvo. Krizmanički tečaj završio je zajedničkom slikom i sa puno osmijeha.

Leona Souček