Osvrt na krizmanički tečaj u Zadru (15.10. – 17.10.2021.)

Dana 14.10 (četvrtak) hrabra skupina animatora odvažila se poći na put u Zadar i radosno navijestiti Krista srednjoškolcima klasične gimnazije. Susret je započeo u petak ujutro radosnim pozdravom i molitvom. Relativno brzo smo se podijelili u grupe i upoznali naše animatore, nakon upoznavanja slijedio je niz tema laičkih i svećeničkih. Prvu laičku temu imala je naša Nikolina gdje je u svome traganju srednjoškolcima posvjedočila svoje vrijednosti prije Krista. Don Tomislav koji je bio s nama cijelo vrijeme kroz temu izgubljeni sin nam je po svijestio  kako je Bog uvijek oprašta i raduje se našem povratku u Njegov dom. Grad Zadar je poseban jer je grad košarke pa su tako svaku pauzu srednjoškolci koristili kako bi igrali košarku čak su i izazvali nas animatore da igramo protiv njih 😃.  Nakon pauze slijedio je opet niz tema, Antea je u svojoj temi Kršćanin u svojoj crkvi govorila kako se u aktivnostima u crkvi treba dati iz ljubavi a ne iz hvalisanja dok u temi kršćanski život je drugačiji Luka nam je posvjedočio kako je lijepo imati Boga u životu koji je uvijek spreman oprostiti sve. Svećeničke teme su se fokusirale na Božju ljubav koju on nama daje kada mi njemu kažemo da. Petak je završio klanjanjem i raznovrsnim igrama koje je predvodio naš Vjeko.

Subota je lagano započela doručkom i jutarnjom molitvom te odmah nakon toga je uslijedila meditacija svećenika kroz temu Kristov lik. Ubrzo nakon toga na temu se nadovezao Vjeko sa produbljivanjem koji nam je posvjedočio koliku snagu obiteljska molitva može imati. Slijedila je kratka pauza i teme svećenika gdje nas je kroz te teme don Tomislav nas je pripremao za Svetu Misu  i ispovijed. Zamislite tu ljepotu kada su se svi sudionici ispovijedali možete samo zamisliti kakva je radost uslijedila nakon toga 😃. Poslije ispovijedi uslijedila je zajednička krunica i tema Kralježnica koju je imala Marijana te nam je rekla kako nas zapreke mogu pripremiti za susret sa Kristom. Dan se lagano krenuo privoditi kraju te smo ga odlučili završiti Misom i večerom te razno raznim igrama, ubrzo nakon toga uslijedilo je spavanje i da svi su brzo zaspali hehe😃.

Nedjelja je bila nešto kraći ali opet dan pun blagoslova imali smo par tema u prvoj temo don Tomislav je govorio kako nas Duh Sveti može pripremiti za djelovanje u svijetu a Tomislav(rektor) nam je posvjedočio kako biti apostol u današnjem svijetu. Nakon grupa uslijedila je Misa, ručak i dojmovi i apostolski sat gdje su sudionici dobili svoje križeve koje su ponijeli svojim kućama i na koncu svega uslijedio je povratak radosnih animatora u Zagreb! 😃