OSVRT NA KRIZMANIČKI TEČAJ U ŽUPI SVETOG PETRA, ZAPREŠIĆ

U župi svetog Petra u Zaprešiću od 22.-24.1.2016. godine održan je krizmanički tečaj u organizaciji Kursilja. Uz toplu dobrodošlicu velečasnog župnika Ivana Frkonje, i župnog vikara Borisa Jozića, animatori Tomislav, Krešimir M., Filip, Ike, Senka, Dario, Rikard, Ivana, Julijana, Hrvoje, Krešimir P., Danijela i Ana kroz tri dana su grupi od sedamdesetak krizmanika trudili se radosno svjedočiti Božju prisutnost kroz svjedočanstva, teme, igre i rad u malim grupama.

Program je započeo u petak, okupljanjem krizmanika i temom „Tko sam ja“, o kojoj je nadahnuto govorio velečasni Antun Sente ml., župnik u Nacionalnom svetištu Svetog Josipa u Karlovcu, pričajući krizmanicima o svom životnom i svećeničkom putu. Nakon svjedočanstva, uslijedila je prezentacija „Drvenci“, u kojoj smo otkrili da smo stvoreni kao jedinstvena bića, svatko na svoj način, bez obzira na zvijezde i točke koje nam ljudi nastoje nalijepiti. Nakon rada u grupi, profesor Tomislav posvjedočio je krizmanicima iskustvo Boga u svom životu, kojem je otvorio srce baš na jednoj ovakvoj duhovnoj obnovi predavši ga u petak Bogu, a dobivši ga posve izmijenjenog natrag u nedjelju, nakon koje više ništa u njegovom životu nije bilo isto. Program u petak završio je klanjanjem pred Presvetim, gdje smo iznijeli Bogu naša srca.
Subotnje jutro započelo je Filipovim svjedočanstvom u kojem je govorio o talentima, a nastavilo se Ikinom temom o otkrivanju autentičnosti. Predah je uslijedio u igrama koje su osmislili animatori, nakon čega je Hrvoje govorio o krizmanicima posebno bliskoj temi društvenih mreža i Facebooka, te ulozi photoshopa koju ima na percepciju i doživljaj ljepote. Danijela je svjedočila o svom životnom putu nakon krizme i darovima Duha Svetoga koje je primila, nakon čega je uslijedilo pokorničko bogoslužje i prilika za ispovijed. U nedjelju su Senka i Mirko svjedočili svoj hod u čistoći do braka, nakon čega je kao kruna trodnevnog programa, uslijedila sveta Misa i susret s roditeljima krizmanika. Srce koje smo dobili natrag u nedjelju bilo je puno kao kuća.
Koliko ih je Gospodin dotaknuo kroz ova tri dana, svjedoče dojmovi krizmanika:

• Drago mi je da sam ovaj vikend izdvojio za duhovni susret zato što me potakao na razmišljanje o vjeri i još nekim temama. Imam 3 teme koje su me posebno dojmile, Hrvojeva priča o fejsu, Danijelina priča i priča od prof. Malkoča. Svidjeli su mi se razgovori o talentima u grupi. Nastupile su promjene u odnosu s Bogom i mislim da ću se uključiti u više župnih događaja. Bilo je super, možda malo hladno… Ocjena je 4, neočekivano dobro iskorišteno vrijeme.
  • Drago mi je što sam odvojila ovaj vikend zato što smo naučili svašta i bilo je zabavno. Najviše mi se dojmila Hrvojeva tema, ona o onome jumbo plakatu i onoj ženi, a od ostalih tema bih izdvojila ništa, ne znam. Bog me dotakao ovdje u kripti, šalim se, u srce me dotakao. U grupi je bilo zabavno. Promijenio mi se odnos s Bogom, mislim da ga želim upoznati. Nemam primjedbe, ocjena 4. Mogla bih se uključiti u čišćenje crkve.
  • Drago mi je što sam odvojila ovaj vikend za duhovni susret zato što sam puno toga saznala. Najbolja mi je bila tema koju je vodio Hrvoje o reklamama i prirodnoj ljepoti. U grupi mi je bilo lijepo i drago mi je da smo imali ova druženja. Nakon ovog susreta imam više samopouzdanja.
  • Drago mi je da sam odvojila vikend za ovaj susret. Ima puno zanimljivih priča i programa. Sve su priče jako zanimljive. Najbolje mi je bilo na klanjanju. Super, sve pohvale Ani. Više sam počela doživljavati Boga i jednog bi se dana voljela pridružiti vama. Željela bi se ukljucčiti u čitače i animatore jer bi voljela druge učiti o Bogu i pričati im svoju životnu priču koja je već sada velika.
  • Drago mi što sam odvojila vrijeme za ovaj susret je jer je bilo zanimljivo, zanimljivi su animatori.Najviše mi se svidjela tema o čistoći prije braka i ona Danijelina jer je bila jako dirljiva. U Danijelinoj temi sam našla najveći Božji dodir i Senkinoj i Mirkovoj. U grupi mi je bilo super, dobra animatorica, cool ekipa, ne bih ništa izdvojila. Malo se promijenio moj odnos s Bogom, više Ga razumijem (Boga) i malo pomalo mu se vraćam.Mislim da bi trebali osigurati više hrane i zanimljivije igre Voljela bih jednoga dana biti ovakav animator, ali ionako ću zasada biti uključena u neke crkvene aktivnosti.
  • Drago mi je što sam bila tu zato što sam saznala neke stvari koje nisam znala. Najviše mi se svidjela tema o facebooku i fotošopiranju i o tome što nas drugi moraju prihvatiti onakve kakvi jesmo. Poseban Božji dodir sam osjetila kod Danijele. U grupi je bilo odlično, a najviše me Bog dotakao na temi o ljubavi, čuvanju prije braka i o tome što moramo ostati onakvi kakvi jesmo i ne moramo se pretvarati da samo nešto što nismo. Moj odnos prema Bogu se promijenio te smatram da sam postala bliža Njemu i Crkvi. Sviđa mi se program, tj nemam nikakve primjedbe. Ocjena 3.
  • Drago mi je jer je bilo jako zanimljivo i zabavno i dobro je utjecalo na mene. Svidjela mi se Hrvojeva tema o medijima i photoshopu jer je to sada najveći problem s kojim se susrećem u životu. Sviđao mi se razgovor u grupi, pjesme, igra i molitva. Ovaj susret je promijenio moj odnos s Bogom, sada više pazim o svojim postupcima i shvaćam pravu važnost Boga u životu. Nemam primjedbi, sve je bilo jako zanimljivo. Ocjena 4. Već ministriram u crkvi.