Iskustvo i osvrt na krizmanički tečaj u Prelogu (8. do 10. ožujka 2024.)

Od 8. do 10. ožujka održao se krizmanički tečaj u Župi Sv. Jakoba u Prelogu. U ovom Međimurskom kraju rektorirala je naša Hercegovka Antea, a potpora su joj bili animatori Borna Babić, Hrvoje Crnogaj, Karolina Mitrović, Ana Jerković, Jakov Trstenjak, Filip Trčak i Dora Puklin.

Tečaj smo u petak započeli križnim putem na kojem smo odmah vidjeli koliko je dobro vlč. Cestar „istrenirao“ krizmanike te nam uvelike olakšao i uljepšao tečaj. Uslijedilo je, klasično, predstavljanje, Drvenci, tema Tko sam ja i Traganje za vrijednošću, koje nam je prvi puta uspješno posvjedočila naša Ana, te prvi rad u grupi. Nakon toga odigrali smo igru te se uputili na jedno od ljepših klanjanja na kojima smo bili, a kojim su krizmanici bili toliko oduševljeni da smo sutradan organizirali još jedno, opcionalno, klanjanje na kojem su gotovo svi krizmanici ostali.

Subotu smo započeli jutarnjim razgibavanjem kojeg je predvodio KIF-ovac Borna (da, i KIF je faks, kako bi vlč. Cestar rekao haha). Nastavili smo s Božjom milošću te čuli, opet od Borne, kako je kršćanski život drugačiji. Nakon vrlo ugodnih radova u grupama mogli smo poslušati nešto o sakramentima i o čistoći koju su nam posvjedočili Filip i Dora. Da prekinemo naporan tempo, okrijepili smo se izvrsnim roštiljem i kolačima za ručak. Kako se ne bismo ipak previše udebljali, odigrali smo još igara, a onda nastavili dalje s Hrvojevom kralježnicom i zaprekama. Dan smo završili ispovijeđeni i blagoslovljeni svetom misom.

Zadnji dan posvjestili smo si djelovanje Duha Svetoga, na ovom tečaju i općenito, te vidjeli kako to možemo biti apostoli, u čemu nas je nadahnuo Jakov. Došao je, nažalost, i zadnji rad u grupi te zajednička misa. Na kraju se održao roditeljski sastanak koji je bio posebno emotivan. Održali smo kratku duhovnu obnovu i za roditelje te su im njihova djeca, krizmanici, dali pisma koja su im napisali. Poteklo je mnogo suza. Ne samo roditelja i krizmanika, već i animatora i vlč. Cestara. Zahvale i osmjesi krizmanika i roditelja urezali su nam se u srca i još jednom pokazali smisao ovih krizmaničkih tečajeva i koliko je Bog velik i predivan!

Dojmovi:

Naučila sam da je životni put s Bogom duži i teži, ali kad dođemo do cilja sve će nam biti lakše.

Božja ljubav neusporediva je sa bilo čim. Postala sam sretnija!