Osvrt na drugi krizmanički tečaj u Vidovcu (28. veljače – 1. ožujka 2020.)

U župi svetog Vida u Vidovcu od 28. veljače do 1. ožujka održan je Kursiljo tečaj za krizmanike. Tamo nas je dočekao i ugostio župnik vlč. Branko Švogor. Uvod u Kursiljo i samu uvodnu temu „Tko sam ja?“ imao je vlč. Stjepan Najman, a uz njega je Krista svjedočilo još 5-ero suradnika, na čelu s rektorom, Lukom Rasincem koji je imao temu Zapreke u kršćanskom životu i Kralježnica. Osim njega, taj vikend su na tečaju još sudjelovali i družili se s krizmanicima, prenoseći im svoja iskustva sa živim Gospodinom, Nikola Validžić (Traganje za vrijednošću), Marko Idžan (Apostolat i Mi i svijet), Barbara Petrinjak (Kršćanski život je drugačiji i Produbljivanje), Leonarda Inkret te Sara Brodar (Kršćanin u svojoj Crkvi). Program je bio ispunjen zabavnim igrama, pjesmama te mnogim prezentacijama (Bazga, Drvenci) i filmićima (Team Hoyt, Everything) koji su krizmanicima približili samoga Isusa Krista. Svetu misu, koju je uveličao župni zbor, proslavili smo zajedno s narodom u nedjelju. Tečaj je obilježilo mnogo smijeha i radosti, a završio je pisanjem dojmova te su i sami animatori s krizmanicima podijelili svoje dojmove.

Svaki novi tečaj za mene je jedno novo i prekrasno iskustvo koje me ispuni radošću. Sretna sam što sam ovaj tečaj provela s grupom zainteresiranih mladih ljudi od kojih sam i sama mogla mnogo naučiti te sam imala prilike čuti njihova razmišljanja o Bogu. Sretna sam što mogu prenositi svoje znanje i iskustva o našem Gospodinu drugim ljudima te sam sigurna da ću ovakve tečajeve zauvijek nositi u svom srcu.

Sara Brodar

Evo nekih od dojmova krizmanika:

Drago mi je da sam izdvojila ovaj vikend za duhovni susret, zato što je to jedno novo iskustvo i upoznala sam nove ljude. Tema Duh Sveti mi se posebno dojmila. Poseban Božji dodir osjetila sam u Nikoli. Posebno vrijedno je bila zajednička molitva i pjevanje pjesama. Meni je naša grupa bila odlična i super smo vodili razgovore. Osjetila sam da je Bog uz mene uvijek i da me vodi na pravi put. Sve je dobro i animatori su stvarno super.

Drago mi je da sam ovaj vikend bio tu, zato što smo proveli odlično vrijeme i animatori su bili iskreni i predobri prema nama. Kod Barbare i Luke ( o čistoći i predbračnoj čistoći), sam osjetio poseban Božji dodir. Kad smo se natjecali pjevanjem bilo je predobro. Klanjanje i molitva je bilo nešto posebno i posebno me se dojmilo. Pa smatram da je dobro što su nam se animatori (glavni u grupi) otvarali u potpunosti i rekli sve o svom životu jer smo onda i mi osjetili da možemo reći što nas muči i da možemo biti iskreni. Mislim da mi se definitivno pojačao osjećaj prisutnosti Boga. Samo nastavite tako, radite odličan posao. Ocjena 5.

Drago mi je što sam ovaj vikend sudjelovala na duhovnom susretu, zbog toga što sam mnogo toga zanimljivoga naučila, vidjela emocionalne videe koji su me barem malo promijenili. Kršćanski život je drugačiji, produbljivanje mi se najviše svidjela zbog toga što se svi ti primjeri nas tiču i bilo bi lijepo znati ih. Najviše sam zapazila što mi se dojmilo je rad u grupi kako je svaki sudionik moje grupe izjavio svoje mišljenje. Moja grupa je bila puna primjera, priča …

Drago mi je da sam vikend provela na Kursilju, zato jer sam imala vremena s Bogom i to samo za sebe. Posebno mi se dojmila tema o Ocu. Najviše Božjeg dodira sam osjetila kod Nikole, Marka i Sare. Najviše sam zapazila da u molitvi i pjesmi oni koji su tiho, oni su se najviše otvorili tj. najviše ih se čulo. Svoju grupu sam doživjela kao skupinu prijatelja (malu grupicu) kojoj mogu reći sve, a što se kaže u grupi ne priče se van nje. Osjetila sam neku posebnu povezanost s Bogom jer sam imala vremena samo s Njim. Nemam primjedbi, ocjena 5.

Drago mi je da sam vikend provela na duhovnom susretu, jer sam puno više naučila i više razmišljam o svojem kršćanskom životu. Posebno mi se sviđala tema od Nikole, jer je njemu Bog potpuno promijenio život na bolje. Posebno vrijedno su mi bile molitve i misa. Bili smo uredu, trebalo nam je više vremena za razmislit. Ja definitivno više osjećam da je Bog uvijek sa mnom. Prijedlog je da možda više se djeca (mi) ulažemo i pomažemo.