Osvrt na formaciju animatora Kursilja u Kotarima, Samobor – 21.-23.3.2020.

21.-23.2.2020. održana je formacija animatora u Samoborskim kotarima. Susret smo započeli Svetom Misom i temom o odgovornosti animatora. Tu nam je Hrvoje pričao o odgovornosti, ulozi u Kursilju i u našim životima. Potaknuo nas je na razmišljanje o tome gdje se vidimo i pronalazimo. Drugi dan, nakon jutarnje molitve, Ivana je održala temu o komunikaciji. Kroz predavanje i radionice naučili smo više o komunikacijskim vještinama te kako ih primjenjivati na tečajevima i u svakodnevnom životu. Nakon toga, Mateja je pričala o Kursiljo temama te kako ih napisati. Ohrabrila nas je da i mi krenemo pisati svoje teme pa smo jednosatnu šutnju iskoristili osluškivajući Božji poziv te smo se bacili na pisanje vlastitog svjedočanstva. Druga nas je Ivanina tema uvela u rad u grupama. Naučili smo kako grupa funkcionira i kako se postaviti u određenim situacijama. Umjesto klanjanja, kroz molitvu i slavljenje zahvalili smo Gospodinu na svim darovima i milostima, ali i na kušnjama i križevima. Zadnji dan formacije započeli smo Ivanovom temom o vlastitoj duhovnosti. Govorio je o plodovima molitve i razmatranja te o plodovima koje mu sam odnos s Bogom donosi. Cijeli smo vikend, kroz radove u grupama upoznavali jedni druge, a ponajviše sebe. Najviše ću pamtiti dojmove na kraju formacije na kojima je nekolicina ljudi imala potrebu s ostatkom podijeliti osobne stvari i neke probleme koje ih muče. Kroz smijeh i suze svi smo se još više povezali i zaista osjetili Božju prisutnost. S formacije sam otišla duhovno obnovljena s rečenicom u srcu: „Ako to želiš Ti Isuse, želim i ja!“

Lucija Matković