OSVRT NA KRIZMANIČKI TEČAJ U BJELOVARU, 24 – 26.04.2015.

U župi Sv. Terezije Avilske u Bjelovaru održan je i drugi krizmanički tečaj za 58-ero krizmanika od 24. do 26.4.2015. Ekipa animatora i ovaj put se spremno odazvala svjedočiti svoju vjeru krizmaničkim kandidatima. Uz animatore Filipa Sesara, Nikolinu Stojanović, Senku Bilić, Mirka Miloložu, Anitu Bambir, Luku Kapitanića, Sandra Jukovića te monsinjora Stjepana Ptičeka, krizmanici su mogli čuti kako je Bog dodirnuo svakoga ponaosob i tako ga učinio oruđem svoje Ljubavi.

Tečaj je tekao po programu, uz molitvu, kratke filmiće, igru, razgovor i pjesmu, čak i u ‘slobodno vrijeme’ iza ručka u subotu kada su župni animatori podigli atmosferu slavljenjem Gospodina, a sve je kulminiralo spontanom pjesmom De colores u izvedbi krizmanika, solista Svena i našeg Luke na gitari, te nas je sve to uvelo u teme Molitva i Čistoća. Za kulinarske užitke se je pobrinula biskupova kuharica (da, biskupova :)), a mladi iz župe, kapelan Branko Fresl i župnik msgr. Stjepan Ptiček su se očinski brinuli da sve logističke potrebe budu zadovoljene. Uz teme i razgovor po grupama, družili smo se i u neformalnom dijelu kroz pjesmu i igre u župnom dvorištu, a krizmanici su u subotu pokazali zavidnu razinu snalažljivosti i zajedništva u igri ‘7 zadataka’.

Treći dan smo ponovno započeli jutarnjom molitvom koju je predvodio Josip Haraminec, župni animator koji je cijelo vrijeme tečaja bio uz nas, kao i još nekoliko župnih animatora/ica. Zatim smo nastavili temom Obitelj i komunikacija koju je priredila suradnica Milka Drmić i progovorila o svom dugogodišnjem roditeljskom iskustvu i tako približila krizmanicima osjećaje roditelja u svakodnevnim odnosima i komunikaciji s njima.
Tečaj je dovršen pisanjem dojmova i ponovnom izvedbom pjesme De colores… koja nas je uvela u misno slavlje s ostalim župljanima na kojoj su krizmanici sudjelovali u molitvama vjernika koje su sami pisali.
Vjerujemo da je dragi Bog preko animatora dotaknuo srca krizmanika koji nam svjedoče kako su osjetili promjenu u svom odnosu s Bogom i kako im je drago što su sudjelovali na ovom tečaju. Nadamo se i budućim tečajevima za krizmanike u bijelom Bjelovaru…

Nekoliko izdvojenih dojmova krizmanika slijedi u nastavku:

• Drago mi je sto sam ovaj vikend izdvojila za ovaj duhovni susret. Puno toga sam naučila o Bogu.Svidjele su mi se jutarnje molitve i pjevanje. Najviše sam se našla u temi o talentima. Znači svatko od nas ima neki svoj talent,možda on to i sam vidi a možda i drugi primijete. Igre su bile zaista zanimljive, nikada nisam igrala te igre pa je i to nešto novo. Dok smo pjevali Luka je predobro svirao na gitari, stvarno odlično. U razgovorima u grupi bilo je stvarno sve onako iskreno kako i treba. Nakon svega ovog , nakon cijelog tečaja odlučila sam redovito ići u Crkvu. Već sam nakon jednog dana (subote) provedenog uz te predivne ljude počela razmišljati drugačije. Nemam niti jednu primjedbu . Sadržaj tih tečaja odlično je raspoređen neka tako i ostane. (5) Hvala svim animatorima na najljepše provedenim danima <3
  • Drago mi je da sam upoznala vrlo drage ljude ,koji su dokazali da je vjera u Boga jača od svega i mislim da bi se puno djece trebalo tako početi ponašati. Tema od Senke i Mirka mi se najviše dojmila jer pokazuje istinsku ljubav i Čistoću. Razgovori u grupi su me puno potaknuli i pokazali da bih trebala biti više otvorenija prema drugima, te su me igre vrlo razveselile i nasmijale do suza. Nakon ovih susreta shvatila sam da mogu biti puno bolja vjernica,te će mi nekada u budućnosti ostati u sjećanju ljudi iz ove grupe tj. voditelji. Mislim da je sadržaj predobar i zaista mi je drago što sam sudjelovala i mislim da i drugi krizmanici iz župa trebaju doživjeti sve što sam ja doživjela. (4)
  • Da drago mi je što sam došla . Iskoristila sam vikend za nešto pametno i poučno i naučila sam dosta toga. Stvarno mi se učvrstila vjera u Boga i Isusa.Teme koje su mi se najviše svidjele su bili talenti i čistoća. Božji dodir sam osjetila u temi talenti.Najviše su mi se svidjele pjesme i razgovor u grupi. Razgovor me potaknuo da kažem neke stvari koje sam inače držala u sebi. Također mi se svidjelo davanje savjeta i razmjenjivanje iskustva . Bog me dotaknuo u srce. U grupi je bilo odlično. Da , učvrstila sam vjeru. Odlučila sam da ću ići na misu i više poštovati ljude i svoj život. Nemam , sve je bilo savršeno valjalo bi ponoviti. (4/5)
  • Da , drago mi je što sam izdvojio vremena za duhovni susret jer sam naučio mnogo novih stvari i čuo nova životna iskustva. Dojmila mi se najviše tema Milke. Bog me posebno dotaknuo u razgovorima u grupi. Možda mi se malo promijenio odnos prema Bogu . U buduće ću se malo više koncentrirati na misi. Nemam nikakve prijedloge ni primjedbe na sadržaj.(4)
  • Drago mi je što sam izdvojila vrijeme, zato što mi se dojmilo i nekako kao da sam se približila Bogu, a mislila sam da će biti dosadno. Najviše mi se dojmila Mirkova tema jer govori o poštovanju prema djevojkama. U grupi je bilo zanimljivo pričali smo i nekako smo se pronašli , izdvojila bi još priču o drvencima jako je zanimljiva i poučna te nas potiče na to da smo svi jedinstveni na svoj načini da nitko nije isti. Pa promijenio mi se odnos ali sada to još ne primjećujem dovoljno dobro. Iako osjećam da sada imam potrebu više poštovati Boga. Nemam nikakve ideje za promjene, sve je bilo zanimljivo.(4)
  • Je drago mi je jer ipak svašta sam naučila za ovih par dana. Najviše mi se dojmila tema o d Sandra u njegovoj temi me baš dotaknulo u srce sve njegove riječi. Pa nemam baš ništa izdvajati jer nema ničega što mi je nije dojmilo, ovo je stvarno bilo bolje nego što sam zamišljala a što se tiče rada u grupi bilo je fenomenalno, naša Senka je najbolja. Pa s jedne strane i je , jer sad sam više osjetila tu ljubav i vjeru prema Bogu. Nemam nikakve primjedbe jer sve je bilo savršeno. (5)
  • Iskreno mi je vrlo drago u početku sam mislila da Će mi biti dosadno ali moje mišljenje se potpuno promijenilo. Najviše me dojmilo animator Sandro, mislim i svi ostali su bili odlični , ali on je uspio prenijeti osjećaj i na mene. Moja grupa je odlična , najviše se zahvaljujem našoj animatorici Aniti! Ona je predivna osoba i puna razumijevanja. Da, naravno. Mogla bih svakog dana biti u Crkvi, svakog dana bi išla na ovakve susrete, zanimljivo je i poučno. Meni se osobno sve svidjelo tako da nemam nikakve primjedbe (5)
  • Drago mi je što sam vikend izdvojila za duhovni sadržaj, jer sam se zabavila i naučila nešto novo.

Posebno me dojmila tema o talentima, jer sada mogu shvatiti sve svoje talente. Tema o čistoći me dirnula. Igre, u grupi je bilo puno povjerenja. Odnos prema Bogu mi se , sada bolje razumijem Boga i vjeru. Nemam. (4)

• Jako mi je drago jer smatram da sam puno stvari naučio i stekao novi pogled na život. Sve su me teme podjednako dojmile i znam da ču puno stvari poboljšati jer sam osjetio Boga i promjene u svom srcu. Ne bi ništa posebno izdvojio jer je ovo stečeno iskustvo jedinstveno. Pa osjećam puno promjena i nadam se da ču lakše živjeti religiozno. Samo smatram da se treba malo smanjit trajanje jer bi nam moglo postat dosadno(4).
  • Drago mi je Što sam izdvojio vikend za tečaj jer mi je „provjetrio“ glavu i tjelu te me naučio puno toga. Tema o čistoći mi se posebno dojmila te mi je pomogla. Razgovori u grupi te jutarnja molitva. Što više učvrstilo je moje vjerovanje u Boga te u njegovu prisutnost. Nemam nikakve primjedbe (5)