Osvrt na krizmanički tečaj u Bjelovaru

U župi sv. Terezije Avilske u Bjelovaru od 30.4. do 1.5. održan je Mali tečaj kršćanstva za krizmanike. Na tečaju je sudjelovalo oko 100 krizmanika koje je okupio njihov kapelan Dejan Tot. U skupini od 10 animatora bili su Katarina Pučić, Ivana Šokčić, Danijela Blažević, Ilka Zadro, Josipa Čabraja, Anita Bambir, Luka Kapitanić, Roberto Pasarić, Matej Markić i rektor Filip Sesar. Veliku pomoć pružili su nam i župni animatori tako da su se naši animatori mogli više brinuti za duhovnu stranu.

U subotu je tečaj počeo međusobnim upoznavanjem i temom „Tko sam ja?“ koju je održao vlč. Zoran Grgić. Spoznaja da smo svi bitni i prekrasni jer On nikada ne stvara greške posebno je doticala mlada srca. U subotu smo završetak dana okrunili s prekrasnim klanjanjem na kojem smo se dotakli svojih zvjezdica i točaka. Krizmanici su još imali priliku čuti svjedočanstva animatora: „Obitelj“, „Prijateljstvo“, „Mi i svijet“, „Traganje za vrijednostima“, „Predbračna čistoća“ i „Darovi Duha Svetoga“. Pjevali smo Gospodinu, igrali se, plesali… kroz pjesmu, Svetu misu i svjedočanstva naviještali Radosnu vijest.
Uspjeh tečaja najbolje se očituje u dojmovima krizmanika i u tvrdnjama što se odlazeći s tečaja ponijeli sa sobom:

• Da, drago mi je, zato jer sam se zabavila, upoznala nove prijatelje, čula sam razna iskustva naših animatora i htjela bih da takvih susreta ima više. Posebno mi se dojmila tema o predbračnoj čistoći zato jer mislim da je to vrlo važno i bitno da znamo i da trebamo bi upućeni u to. Bilo mi je odlično u grupi, dotakao me je u duši. Počet ću ići češće na svetu misu, čak i preko tjedna. Priče animatora su mi se svidjele kako su se oni promijenili. Moja ocjena je 5 – odlično iskorišteno vrijeme.
  • Jako mi je drago, jer sam se dobro provela u svašta naučila. Tema o predbračnoj čistoći. U Luki i njegovoj curi. Bog me je dotakao u svakoj temi. U grupi mi je bilo jako dobro. Jesu, promijenila sam mišljenje o predbračnoj čistoći. Nemam nikakve primjedbe.
  • Jer čula sam jako zanimljive priče i potaknule su me da još više molim i da preko tjedna također idem na misu. Svidjele su mi se teme Roberta, Mateja i Anite i Luke. Izdvojila bih rad i razgovor u grupi. Da, odlučila sam da ću još više se zalagati za Boga i moju vjeru u društvu. Ocjena 5- najbolje moguće iskorišteno vrijeme.
  • Je, jer mi se promijenio pogled na život i duhovno me izgradio. Lukina tema jer stvarno svaka čast na suzdržljivosti. Bog me dotakao kod Ilke jer sam se u nekim situacijama prepoznao, u grupi mi je bilo odlično. Luka je izgovarao odlične molitve. Naravno, više ga poštujem i drugačije gledam na neke stvari. Ocjena 5. Da, želio bih postati animator kao vi. Mislim da bi te to ispunjavalo i činilo radosnim. p.s. pohvaljujem Lukinu pjesmu, odlična je
  • Uistinu smo blagoslovljeni ovim susretom i radujemo se narednim tečajevima! 