Osvrt na krizmanički tečaj u Gornjoj Stubici

U Župi sv. Jurja u Gornjoj Stubici 6. i 7. studenog održan je Mali tečaj kršćanstva za krizmanike. Na tečaju je sudjelovalo 40-ak krizmanika s područja Gornje Stubice koje je okupio njihov župnik, vlč.Nikola Jurković te su tečaj, uz vesele animatore Kursilja, duhovno i fizički ojačala četiri sjemeništaraca iz Međubiskupijskog sjemeništa u Zagrebu i njihov duhovnik vlč. Ivan Grbešić.

Tečaj je započeo u petak poslijepodne sv.misom, koju smo proslavili svi skupa – krizmanici, animatori, sjemeništarci i već spomenuti svećenici, a pridružili su nam se i neki župljani. Nakon mise započeo je večernji program. Prvi je svoje svjedočanstvo – svoj težak životni put i pronalazak Boga iznio vlč. Ivan Grbešić. Nakon njega su sjemeništarci Luka, David, Filip i Dominik na nagovor krizmanika ukratko ispričali kako su se odlučili doći u sjemenište i podijelili su iskustva kako im je sada tamo. Nakon upoznavanja i kratkog rada u grupi otpjevali smo par pjesama i dan završili na najljepši mogući način – zajedničkom večernjom molitvom. 🙂

Cjelodnevni program bio je u subotu. Iako su došli pomalo umorni, krizmanici su s nestrpljenjem i velikom znatiželjom čekali što će drugog dana tečaja novo doživjeti. Nakon svjedočanstva Josipa Deglina, Roberta Pasarića i Josipa Biočića krizmanici su se opustili i sa zanimanjem raspravljali u grupama. Jako su im se svidjele i igre u kojima se, citiram jednu krizmanicu, nikada u životu nisu toliko nasmijali u tako kratkom roku. Zajednički ručak, pjesme, prezentacije, kratki filmovi, grupno osmišljavanje molitve vjernika, molitva, razgovor o Krapnju… Sve je to ostavilo utisak na krizmanike ali i na nas, animatore. Tečaj smo završili isto onako kako smo i počeli – sv.misom. Osnaženi i obogaćeni Božjom riječi oprostili smo se i krenuli kućama. Tako su završila dva dana provedena u odličnom okruženju, što su i sami krizmanici napisali u svojim dojmovima :

• „Drago mi je da sam ovaj vikend provela na duhovnoj obnovi jer sam upoznala razne drage ljude. Dobila sam drugačije mišljenje o Crkvi. Ne bi ništa izdvojila zato jer svaki mi je trenutak bio poseban. U grupi mi je bilo super. I Bog me je dotaknuo u djelovima kada se trebamo brinuti za svoje snove. Nastupile su promjene i shvatila sam da Bog postoji i da je uvijek tu za nas. Nemam nikakve primjedbe :).Ocjena 5-najbolje moguće iskorišteno vrijeme.“
  • „Drago mi je zato jer je bila dobra ekipa. Animator je bio duhovit i ne žalim što sam vikend proveo s ovim preljepim ljudima. Tema koja mi se svidjela bila je od Josipa D. On je to pričao s nekakvom čudesnom energijom i čarom. Sve je bilo odlično. Boga sam cijelo vrijeme osjećao blizu sebe, ne znam je li je to zbog okoline ili sam ga stvarno osjetio. Ne znam jesu li nastupile kakve promjene, to ću vidjet s vremenom. Ocjena 5- najbolje moguće iskorišteno vrijeme.“
  • „Da, drago mi je zato jer je ovo jedno predivno iskustvo.Sve teme su me se dojmile, i u svim temama sam osjetila Božji dodir.Od ostalih sadržaja ne bih izdvojila ništa, sve je bilo odlično. Stvarno sam iznenađena. Animatori su bili najbolji, a u grupi je bilo zabavno. Sve je bilo naj. Gledala sam na Boga drugačije, osim toga neke unutarnje upitnike i praznine sam ispunila spoznajama.Nemam primjedbe. Zbilja se divim animatorima, Josipu B. i velečasnome Ivanu Grbešiću jer su sve dobro tj. odlično organizirali. Ocjena 5- najbolje moguće iskorišteno vrijeme.“
  • „Drago mi je što sam ovaj vikend izdvojila za duhovni susret zato što sam mislila da će biti jako dosadno, a ispalo je skroz suprotno.Najviše su me se dojmile priče sjemeništaraca o njihovim pozivima.Izdvojila bi igru jer je bilo presuper. Bog me dotakao u pričama animatora i svećenika. U grupi je blo odlično jer su cure bile super i puno sam se nasmijala.Promjenio mi se odnos prema Bogu, počela sam više moliti i razgovarati s Bogom. Nemam nikakve prijedloge ni primjedbe. Ocjena 4 – neočekivano dobro iskorišteno vrijeme.“