Osvrt na krizmanički tečaj u Jalžabetu

S prvim toplim zrakama sunca, i naši animatori Kursilja Varaždinske biskupije krenuli su u nove pobjede. Tako se od 10 do 12. veljače, održao još jedan tečaj za krizmanike u Varaždinskoj biskupiji, i to u Jalžabetu. Puni radosti, vrata župe, ali još više svojih srca, otvorili su nam domaći župnik vlč. Josip Vidović, zajedno sa svojih 37 krizmanika.

Već u petak u mnogim su očima zasjale suze, a sve do nedjelje izmjenjivale su se sa smijehom, i povremenom ozbiljnošću.  Da ne bi bilo da smo samo plakali, bilo je tu još i puno igara, razgovora u grupama, ali i onih u četiri oka. Između svega pronašlo se vremena za ispovijed, klanjanje, ali i slušanje svjedočanstava i tema. Tako su kroz tri dana tečaja, mladi imali prilike slušati svjedočanstva animatora: „Traganje za vrijednošću“ (Juraj T.), „Kršćanin u svojoj Crkvi“ (Judita H.), „Kralježnica“ (Matija K.), „Zapreke u kršćanskom životu“ (Dorotea K.), „Kršćanski život je drugačiji“(Tihana V.), “Produbljivanje“(Anika S.), “ Apostolat“ (Stela P.), „Prijateljska zajednica“ (Tomek L.) i „Mi i svijet“ (Nikolina T.), ali i svećeničke teme:“ Bog Otac, Sakramenti, Isus Krist, Vjera,ufanje i ljubav“ (vlč. Kristijan S.), te „Duh Sveti“ (vlč. Petar M.).
Tijekom cijelog tečaja, pratile su nas mnogobrojne poruke, ali i molitve, stoga možemo reći da čak i onda kad nije išlo po planu – išlo je po Njegovoj volji 
Uz smijeh, zabavu, igre, ali i mnogo povjerenja, izmijenjenih i povjerenih tajna, pokoju suzu, i punoooo selfija i zagrljaja, završili smo još jedan tečaj. I kako drugačije, nego sv. Misom. A nakon sv.Mise, uz dijeljenje dojmova, imali smo prilike upoznati roditelje naših krizmanika, i sad možemo sa sto posto sigurnosti reći na koga su naši krizmanici tako divni. 
Na kraju svega zahvaljujemo se domaćem župniku – na silnom strpljenju, ali i ljubavi sa kojom nam je pristupao u svakom trenu. Velika hvala i svima onima koji su nas se sjetili u molitvama, a onda i raznim porukama. Bila vam velika plaća na nebesima!

Naša srca su puna radosti, ganuta otvorenošću mladih, ali i okrijepljena vjerom za nove pobjede. A kako je bilo našim krizmanicima? Evo, pročitajte u nastavku.

Nikolina Tomašić

DOJMOVI PO ZAVRŠETKU MALOG TEČAJA KRŠĆANSTVA – KURSILJO

1.Je li ti drago što si ovaj vikend izdvojio/la za duhovni susret – zbog čega?
2.Koja te se tema posebno dojmila? U kojoj si temi (animatoru) osjetio/la poseban Božji dodir?
3.Što si zapazio kao posebno vrijedno u cjelokupnom ostalom sadržaju ( rad u grupi, zajednička molitva, pjesme, klanjanje, misa, igre, molitvena podrška …)?
4.Kako si doživio svoju grupu u razgovoru poslije teme i inače?
5.Je li ti se ovim susretom promijenio tvoj odnos prema Bogu? Jesi li osjetio da je Bog prisutan u tvojemu životu, da te ljubi, vodi, prati …?
6.Imaš li kakve prijedloge ili primjedbe na program i sadržaj susreta?
7.Ocjeni svoje vrijeme provedeno ova tri dana: 0-izgubljeno vrijeme; 1-u dosadi provedeno vrijeme; 2-tako tako; zadovoljavajuće; 3-dobro iskorišteno vrijeme; 4-neočekivano dobro iskorišteno vrijeme; 5-najbolje moguće iskorišteno vrijeme.
Možeš odgovoriti na pitanja ili dojmove iznijeti u slobodnom stilu. Ako želiš možeš se potpisati.

1.1. Drago mi je.2. Zapreke u kršć. životu. Doroteja Kontrec. 3. Rad u grupi, igre. 4. Zanimljivo. 5.Osjetio sam. 6. Nemam. 7. 5
2.1.Da, jako je bilo poučno, zanimljivo i lijepo.2.Zapreke u kršć. životu, Doroteja Kontrec. 3.Sve mi se dojmilo, posebno rad u grupi jer smo razgovarali o problemima i sličnim situacijama… 4.Sad drukčije gledam na njih jer kroz razgovor otvorili smo se svi dok prije sam mislila da nitko od njih nema toliko stvari za reći. 5.Svoj odnos s Bogom ostao je isti kao i prije, jer će on uvijek biti u meni. Jesam. 6.Nemam. Apsolutno mi se sve svidjelo. 7. 4 neočekivano dobro iskorišteno vrijeme.
3.1.Drago mi je što sam ovaj viknd izdvojio za duhovni susret, zato jer sam dosta toga novoga čuo i naučio. 2.Posebno mi se dojila tema kršć. život je drugačiji. U Doroteji Kontrec zato jer je stvarno ružne stvari proživjela u djetinstvu i jer se hrabro suočila s time. 3.Rad u grupi. 4.Doživio sam u drukčije i suosjećao sam se s njima. 5.Da, osjetio sam kako je uvijek tu kad mi treba. 6.Ne, bilo je super. 7. 4. Karlo Marčun
4.1.Drago mi je jer sam provela vikend s prijateljima i uz to naučila nešto novo i zabavila se. 2.Posebno mi se dojila tema Doroteje Kontrec, Zapreke u kršć. životu. U temi Juraja sam doživjela poseban Božji dodir. 3.Posebno vrijedno bio mi je rad u grupi jer smo mogli biti otvoreni i igr jer ponekad dobro dođe i malo zabave. 4.Moja grupa mi se jako jako svidjela i svidio mi se razgovor jer smo si sve mogli reći. 5.Promjenio se, sad drukčije gledam. Osjetila sam da je Bog uvijek uz mene. 6.Nemam, sve je bilo odlično. 7. 5-najbolje iskorišteno vrijeme Antonija Novosel
5.1.Da. Bilo je zanimljivo. 2.Drvenici. 3.Rad u grupama. 4.Pa dobro. 5.Da. 6.Ne. 7. 4. neočekivano dobro iskorišten vrijeme 
6.1.Je, zanimljivo je i to kaj smo upoznali nove frendove. 2.Dorina  3.Bolje upoznavanje s Bogom. 4. Zanimljivo. 5.Malo, je. 6.Ne. 7. 5 Mihael Vugrinec 
7.1.Da. 2.Kralježnica. 3.Igre. 4.Jako dobar ugođaj. 5.Da, promjeni o se. 6.Ne, nemam. 7. 5
8.1.Da, upoznala sam dosta ljudi (animatora) s različitim pričama i doživljajima drago mi je da su podijelili svoje priče s nama i što su odvojili svoje vrijeme za nas. 2.Dvije su me se teme dojmile; Traganje za vrijednošću, Zapreke u kršć. životu U temi apostolat. Teme su me se jako dojmile i mogla sam se pronaći u njima. 3.rad u grupi 4.Dosta smo ozbiljno razgovarali ali smo se i šalili. 5.Da i da 6.Da se igre u zimskim mjesecima održe unutra 7.5 najbolje
9.1.drago mi je što sam izdvojio vikend za Boga jer je dobar osjećaj Boga upoznati. 2.Najdraža tema mi je bila Jurajina jer sam s njim mogao suosječati. 3.Najdraži dio mi je bio igranje formule X. 4.Moja grupa je bila zanimljiva i mislim da su nas ti razgovori zbližili. 5.Ovaj susret nije promijenio moj odnos s Bogom. 6.Nemam nikakve primjedbe ni prijedloge. 7.Ovaj susret bi ocijenio ocjenom 3- dobro iskorišteno vrijeme.