Osvrt na krizmanički tečaj u Kravarskom (10. – 12. ožujka 2023.)

Prošlog vikenda (od 10. do 12. ožujka) u Kravarskom se održao tečaj za krizmanike. Sudjelovalo je oko 40 krizmanika, a pomoć pri organizaciji činio je tim od šest animatora-suradnika i rektorica Antonia Kerečeni. Sve svećeničke teme održao je vlč. Siniša Blatarić koji nas je lijepo dočekao, ugostio i podario nam svoje vrijeme kroz cijeli tečaj.

Započeli smo u petak u 19:00 s uvodnom molitvom, riječima dobrodošlice i predstavljanjem suradnika. Nastavili smo s prezentacijom o Drvencima i svećeničkom temom „Tko sam ja?“, te smo nastavili sa temom „Traganje za vrijednošću“ koju sam ja (Robert Krulc) posvjedočio. Rasporedili smo se u grupe, pobliže se upoznali i razgovarali o temama. Nakon rada u grupama, oprostili smo se do sutra.

U subotu smo započeli pjesmom te molitvom u 9:00 sati. Zatim smo poslušali temu „Milost“ vlč. Blatarića, te smo nastavili s temom „Kršćanski život je drugačiji“ koju nam je posvjedočila Josipa Rihtarić. Razgovarali smo u grupama, odmorili, te odigrali koju igru pa poslušali temu „Sakramenata“ vlč. Blatarića, te temu „Čistoće“ Tomislava i Dore Skender. Uslijedila je javna rasprava s vrlo zanimljivim pitanjima krizmanika, nakon kojih smo svi zajedno izmolili krunicu pred crkvom. Ručali smo, odmorili pa se malo i umorili igrama koje je vodio Ivan Ilčić. Nastavili smo program sa Ivanovom temom „Zapreke i Kralježnica“, nakon koje smo malo pričali u grupama, te pisali pisma zahvale roditeljima krizmanika. Kada su svi krizmanici napisali svoje zahvale krenuli smo na ispovijed, nakon koje smo se uputili u crkvu gdje smo proveli vrijeme sa živim Kristom u klanjanju te tako završili i drugi dan Tečaja.

U 8:45 u nedjelju, iako umorni, veselo smo započeli dan pjesmom, molitvom, te kratkom igrom. Poslušali smo temu „Duh Sveti“ vlč. Blatarića, te temu „Apostolata“ koju je posvjedočila Marija Novak, te kao i prijašnjih dana razgovarali u grupama. Pripremili smo se za svečanu svetu misu s roditeljima, napisali dojmove, te molitve vjernika i pošli zajedno u crkvu. Nakon mise, rektorica se kratko obratila roditeljima, a isto smo učinili animatorica Ana Dumić i ja. Dojmove, osim naših, iznio jedan krizmanik. Ivan je pustio video isječak o Krapnju, a Margareta Kolarec i na kraju Ivan su ukratko rekli svoja iskustva s Krapnja. Tečaj smo završili pozdravima, fotografijama, smijehom i zagrljajima – suradnici međusobno, a i poneki krizmanici kojima se Kursiljo u tako kratkom vremenu približio srcu.

DOJMOVI

“Naučila sam da Bog ima svoj plan za mene, bez obzira na moje mane. Odnos s Njim mi se poboljšao i sad ga vidim kao boljeg prijatelja. Bilo mi je lijepo što su animatori otvoreno govorili o svojim iskustvima i baš sam se pronašla u nekim od njihovih priča. “

“Ova tri dana mi je bilo predobro i prezabavno. Naučila sam puno toga. Odnos prema Bogu mi se uveliko promijenio. Odlučila sam više ići na Mise i zajednicu mladih. Animatori su bili super, zabavni i mislim da su se svi vezali uz njih. Bilo bi super kad bi ovo bilo stalno.”

“Ovaj vikend sam doživjela i naučila nešto novo iz tuđih života i kroz što su sve prošli. Odnos s Bogom mi se promijenio i potaknuo me na dublja razmišljanja i na češći razgovor s Njim. Posebno mi se svidio rad u grupi i igre.”

“Naučila sam kako prepoznati Boga u sebi.”