Osvrt na krizmanički tečaj u Kustošiji – 29.4.-1.5.2022.

Od 29.4. do 1.5. održan je krizmanički tečaj u župi sv. Nikole Tavelića u Kustošiji. U petak se krizmanicima na licu, dok su ulazili u dvoranu vidjelo očekivanje jednog dosadnog vikenda gdje bi samo slušali teoriju kako su navikli u školi te izmolili koju napamet naučenu molitvu. U nedjelju je bila druga priča, o tome malo poslije. Animatori su ih veselo dočekali, no izazovi su odmah počeli te su se neki animatori izgubili na putu do crkve, ali kolege animatori su ih ubrzo našli i otišli po njih te im pokazali pravi put što je nagoviještalo da će tečaj zbog između ostalog timskog rada biti odličan. Započeli smo susret himnom Duhu Svetom kojeg su krizmanici znali, pjesmom i poznatom pričom o Drvencima nakon koje je vlč. Šagud na temu Tko sam ja? objasnio kako Bog želi da budemo slobodni, da živimo ovaj lijep život u slobodi i da mjerimo uspjeh po Njemu i u Njemu tražimo svoj identitet. Nakon rada u grupama, slijedilo je svjedočanstvo naše drage animatorice Matee Pepeljnjak o Traganju za vrijednošću za koju smo se pomolili u bunaru kojeg smo prije objasnili krizmanicima. U grupama smo pisali “Zvjezdice” ( vrijednosti, talente, kvalitete…) koje smo prikazali na klanjanju kojim smo završili dan. U subotu smo susret za malo razbuđivanje počeli molitvom i pjesmom „Jerihonske zidine“ gdje su krizmanici pjevali dio „Neka padnu!“, do kraja tečaja naučili su pola riječi te je pjesma postala pravi hit, jedino je vlč. Foretić morao poslije objasniti što su to Jerihonske zidine. Temu “Milost” održao je vlč. Foretić, zanimljivo kako smo pustili video predstavu Lifehouse- Everything skit kojeg nije bilo potrebe pisati na raspored te nam je kapelan rekao kako je razmišljao da bi im pustio taj video i da je nevjerojatno kako smo ga pripremili. Nakon odgledanog videa ostala je tišina u zraku. Duh Sveti na djelu. Slijedila je tema naše vesele animatorice Marije Draganović koja nam je ispričala kako je to kršćanski život drugačiji. U bunar smo ovaj put pozvali krizmanike te ih je došlo pola. Zatim smo imali rad u grupama, nakon čega smo se podsjetili da smo djeca Božja pa smo poput djece radosno odigrali zajednički igre uz Jerihonske zidine i igru soda-voda-cola u kojoj smo većinom plesali. Zatim smo slušali živopisnu temu vlč. Foretića o sakramentima koji je osmislio glumački prikaz bolesničkog pomazanja gdje je uključio našeg animatora Filipa koji je glumio bakicu te je tema, po dojmovima, ostala zapamćena u glavama krizmanika. Nakon toga slušali smo našeg duhovitog animatora (Šime naš) Šimuna Klepu o njegovom sastavljanju kralježnice (duhovne); kad smo ovaj put pozvali u molitvu u bunar, došli su svi krizmanici te smo imali jedan veeliki krug molitve u dvorani, tako je bilo za sve ostale teme, nakon tečaja dobili smo poruke da se u školi još uvijek znaju moliti na taj način. Imali smo rad u grupi, pa kako se pokazalo na nekom prošlom tečaju, nekima jedan od dražih dijelova susreta, ručak. Bio je fin. Došli smo pred kraj dana sa svjedočanstvom o čistoći obitelji Rautek. Čistoću su krizmanici pozorno slušali te su par zasuli anonimnim, ali dobrim pitanjima. Dan smo završili s ispovijedi i Sv. Misom. Nedjelju smo očekivano započeli novom pjesmom i jutarnjom molitvom. A dan smo nastavili temom o Duhu Svetom, bogoslova Karla Špoljarića nakon manje borbe s tehnikom. Uslijedila je tema Apostolat, naše prekrasne animatorice Marte Magdalene Kinčić. Slijedile su grupe, dojmovi krizmanika ali i igre. Susret smo završili slavljenjem Svete mise u nedjelju nakon koje su animatori i krizmanici ostali u slavljenju Boga zajedno u krugu pjevajući Gospodinu. Kasnili smo na ručak, to je jedan od najboljih znakova kako nam je bilo. Animatori su bili predivni, jako veseli te su jedni drugima pomagali, tamošnji kapelan bio je 100% uključen u tečaj, bio je kao animator, jedan od nas. Promjena na licima krizmanika i pjevanje Gospodinu u nedjelju na kraju tečaja podsjetila nas je da je naš Bog Emanuel, s nama, da On vodi stvari, samo da Mu damo svojih 100%, a onda On uskače i daje stostruko.

IZABRANI DOJMOVI:

Naučila sam da nije bitno što drugi misle o tebi jer sam savršena u Božjim očima.

Naučio sam biti drag prema drugima.