Osvrt na krizmanički tečaj u Kustošiji

Dragi mladi, prošlog vikenda od 28.10. – 30.10. 2016. 80ak krizmanika imalo ju priliku doći na duhovnu obnovu koju je vodila zajednica Kursiljo zajedno sa župnim animatorima, uz pomoć kapelana Marka, sestre Ksenije i velečasnog Ivana Grbešića. Bio je to zaista jedan drugačiji vikend od sviju do sada, jedno lijepo iskustvo kako za krizmanike, tako i za animatore.

Uz mnoštvo pjesama, svjedočanstva, molitve, mise, klanjanja, igara, i rada u grupama animatori su htjeli krizmanicima dočarati ljepotu i radost Krista i Crkve, kroz njihov osobni život. Sam susret je započeo molitvom i pjesmom u petak u 18:00 sati, a završio klanjanjem u 21:00 sati. Sljedećeg dana ponovno okupljanje mladih je bilo u subotu u 9 sati, te je program počeo jutarnjom molitvom. Tijekom dana imali smo priliku poslušati tri svjedočanstva koja smo kasnije u zasebnim grupama razjasnili, i animatori su pobliže krizmanicima objasnili svaku temu. Između kateheza smo imali vrijeme za igru, koju su krizmanici jedva dočekali. Kroz mnoge igre stvorila se ugodna atmosfera i veliko zajedništvo, koje je sve potaklo za nastavak rada. Naravno, bila je prilika za ispovijed prije same mise, te je svaka grupa odabrala jednog predstavnika koji je čitao molitvu vjernika koju su oni sami napisali ili onoga koji će ministrirati, dok su animatori čitali čitanja. Time je bilo omogućeno krizmanicima da aktivno sudjeluju na misi i prate primjer animatora. Drugi dan je završio veoma brzo, zbog mnoštva zabave i druženja, a zadovoljstvo se nije moglo skriti sa lica sviju prisutnih. Nedjelja je započela slično kao i dan prije, okupljanjem i naravno nezaboravnom jutarnjom molitvom. Imali smo priliku prvi slušati svjedočanstvo mladog zaručničkog para, koji su svojim riječima i životom dali krizmanicima primjer Božje ljubavi među dvjema osobama i predbračne čistoće. Nakon toga je uslijedio posljednji rad u grupama i pisanje krizmanika o svome dojmu cjeloukupne duhovne obnove provodene u društvu Kursilja i župe. Kao vrhunac i sam kraj duhovne obnove, bio je zajednički odlazak na svetu misu koju je predvodio velečasni Ivan Grbešić. Misa je zaista bila posebna, jer su svi krizmanici sudjelovali u svom dijelovima, čitanju molitve vjernika, prinosu darova, pjevanju… Po završetku mise, svi smo se okupili za zajedničku fotografiju i rastali se sa smješkom na licu do ponovnog susreta, uvjereni da je ova duhovna obnova ostavila veliki trag svima u srcima!
Evo nekoliko dojmova:

• Od ostalih sadržaja izdvojila bi sve. Svaka sekunda ove duhovne obnove mi se jako svidjela. Zabavno je bilo pjevati, igrati se, moliti sa drugima. Klanjanje i misa je stvarno odlično. Rad u grupi najviše mi se svidio, svi smo se povezali i pričali i jako nam je bilo lijepo.
  • Osjećam se više povezana s Bogom i drago mi je zbog toga.
  • Drago mi je što sam ovaj vikend izdvojila za duhovni susret, zato što sam dosta toga naučila, zabavila se, bolje nego da sam doma možda sjedila pred televizorom.
  • Promijenio mi se odnos s Bogom, naučila sam da poštujem sebe, da me Bog voli onakvu kakva jesam.