Osvrt na krizmanički tečaj u Lipiku (26. – 28.11.2021.)

Jednog pomalo kišnog dana točnije 26.11. naši u velikoj većini novi animatori odvažili su se krenuti u Lipik u župu sv. Franje Asiškog navijestiti Radosnu vijest ovogodišnjim krizmanicima. Susret je započeo večernjom Svetom misom. Nakon Svete mise svi smo se okupili u dvorani ispod crkve, a stigao je i ostatak animatora. Program smo započeli sa Drvencima, a župnik Roko je održao prvu svećeničku temu Tko sam ja? Nakon teme smo imali prvi rad u grupi gdje smo se svi bolje upoznali. Neizostavan dio petka su bile i igre. Igrajući smo se svi lijepo zabavili, opustili, ali i ugrijali. Petak smo zaključili molitvom i blagoslovim.

Subotu smo započeli jutarnjom molitvom i pjesmom, nakon čega je prvu laičku temu imao Hrvoje. Hrvoje nam je posvjedočio gdje je tražio svoju vrijednost. I naravno, igre koje smo imali nakon teme i rada u grupi su nas dobrano razbudile. Dan je bio prožet raznim i svećeničkim, ali i laičkim temama. Josip nam je pričao o tome kako je kršćanski život drugačiji i kako donosi radost, Petra nam je pričala s kojim se sve zaprekama susretala u svome životu, Marija nam je govorila o tome kako ona kao kršćanin djeluje u svojoj  Crkvi te su svi animatori zajedno odgovarali na pitanja o čistoći. Osim tema, bila je i prilika za Svetom Ispovijedi koja je bila vrlo plodonosna. Subotu smo završili Svetom misom i pokorničkim činom.

Nedjelju smo također započeli jutarnjom molitvom i pjesmom. Tada je vlč. Roko održao i posljednju svećeničku temu Duh Sveti, a Luka je održao temu apostolata kojom je govorio na koji način on širi Radosnu vijest. Nakon tema imali smo i posljednji rad u grupi te smo čuli i vidjeli ponešto o Krapnju. Tečaj je završio Svetom misom i naravno fotkanjem. Cijeli krizmanički tečaj je bio prepun blagoslova i milosti, kako za krizmanike tako i za animatore.