Osvrt na krizmanički tečaj u Ludbergu, druga grupa

Jerihonske zidine pale su pod snagom pjesme, smijeha, molitve, igre i radosti u Ludbregu gdje je od 21.-23.10.2016. održan Kursiljo tečaj za drugu grupu krizmanika. Četrdesetak je mladih pripravnika za sv.Potvrdu taj vikend imalo priliku upoznati Boga na jedan drugačiji način – kroz svjedočanstva mladih animatora, svećeničke teme vlč.Kristijana, pjesme, igru i međusobne razgovore. Barbara Petrinjak, Anika Sačić, Nikolina Tomašić, Doroteja Kontrec, Judita Havaić, Katarina Prašnički i Nikolina Sever te bračni par Miloloža, otvorili su im svoja srca i dopustili da uđu u njihove živote i tu sretnu snagu Njegove ljubavi.

Organizaciju i vodstvo tečaja pripisujemo našoj svestranoj rektorici Nikolini Tomašić i ravnatelju tečaja, ludbreškom kapelanu, vlč. Kristijanu. Animatori se zahvaljuju na gostoprimstvu, ponajviše tetama domaćicama koje su uvijek spremno pripremale jelo i piće da nitko ne bude gladan i žedan. Nakon sv.Mise u nedjelju rastali smo se sa srcima punim ljubavi i radosti od pogleda na ozarena lica. A više o svemu čitajte u dojmovima krizmanika 😉

Nikolina Sever

DOJMOVI, župa Presvetog Trojstva, Ludbreg, 21.-23.10.2016.

1.Je li ti drago što si ovaj vikend izdvojio/la za duhovni susret i zašto?
2.Koja te se tema posebno dojmila? U kojoj si temi(animatoru)osjetio/la poseban Božji dodir?
3.Što bi izdvojio/la od ostalih sadržaja? Gdje te Bog dotakao? Kako ti je bilo u grupi – zajednička molitva, razgovor u grupi, pjesme, klanjanje, igre, molitveni lanac…?
4.Je li ti se nakon ovog susreta promijenio odnos prema Bogu? Kakve promjene su nastupile?
5.Imaš li kakve prijedloge ili primjedbe na program i sadržaj susreta?
6. Ocijeni svoje vrijeme provedeno ova tri dana: 0 – izgubljeno vrijeme; 2 – tako-tako, zadovoljavajuće; 3 – dobro iskorišteno vrijeme; 4 – neočekivano dobro iskorišteno vrijeme; 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme. Možeš odgovoriti na pitanja ili dojmove iznijeti u slobodnom stilu. Ako želiš možeš se i potpisati.

• Drago mi je što sam ovaj vikend izdvojila za duhovni susret je smatram da je jako poučan i zanimljiv. 2.Sve teme su bile posebne na svoj način i zato ne znam koju bi izdvojila kao najbolju. 3.U grubi je bilo zabavno i saznali smo više o drugima. Sviđa mi se što smo pjevali, molili igrali se zajedno. 4.Mislim da se moj odnos prema Bogu značajno promijenio. 5.Ništa posebno nebi dodala na program. 6. 4-5 (neočekivano dobro – najbolje)
  • Da drago mi je što sam ovaj vikend izdvojio za duhovni susret jer je bilo zabavno. 2.Posebno mi se dojmila tema Mirka i Senke. U temi Katarine sam osjetio poseban Božji dodir. 3.Izdvojio bih igre od ostalih sadržaja. Bog me dotakao u svjedočenjima. U grupi je bilo odlično. 4.Pa ne baš puno. Nema promjena. 5.Nemam, sve je bilo dobro. 6.5-najbolje iskorišteno vrijeme.
  • Jeje jer je bilo zabavno. 2.Nitijedna posebna. 3.Neznam. 4.Da. 5.Nemam. 6.4
  • Da, zato što sam slušala što su drugi proživjeli, probala sam razmisliti te stvari pa da bih bar u mislima mogla pokušati suosjećati s njima. Svaka tema mi se dojmila na svoj način. U grupnom radu sam bolje upoznala svoje vršnjake i našu animatorku i svi smo se mogli otvoriti jedni drugima i bilo je super. 3.Ne bih ništa izdvojila je mi je svaki dio duhovne obnove bio odličan. 4.Da promijenio se jer su mi svi animatori otvorili oči i više sam zavoljela sebe uz njihovu pomoć. 5.Nemam ništa od toga. Ne mora se ništa mijenjati jer je svaki dio duhovne obnove bio savršen i nezaboravan i mislim da će ova duhovna utjecati na svakog od nas. 6. 5
  • Da, jer sam upoznala mnogo novih prijatelja. 2.Traganje za vrijednošću, Nikolina T. 3.Bilo mi je još zanimljivo: „Kršćanski život je drugačiji“, pronašla sam se u „Zapreke u kršćanskom životu.“ U grupi mi je bilo jako zabavno. 4.Da. počela sam više misliti o Bogu i Crkvi. 5.Ne, bilo je jako zanimljivo. 6. 5
  • Da, pa zato što mi je baš bilo dobro. 2.Tko sam ja mi se posebno dojmila jer sam saznao tko sam i više se baš ne moram pitati tko sam ja. 3. Sin i otac film me malo dotako jer prikazuje jaku povezanost sina i oca. 4.Da, promijenili su mi se odnosi s Bogom počeo sam ga ozbiljnije shvaćati. 5.Ne baš. 6.Neočekivano dobro
  • Pa možda. 2.Neznam. 3.Ništa nebi izdvojio. 4.Možda malo. 5.Nemam. 6.2
  • Da, zato jer sam se družio s prijateljima. 2.Posebno me se dojmila tema Tri Kristova pogleda. 3.Poučni filmovi. U grupi je bilo super. 4.Da, promijenio se moj odnos s bogom. 5.Pauze trebaju biti duže. 6.4
  • Jako mi je drago što sam bila na duhovnoj obnovi jer sam se zabavljala. 2.Najviše me se dojmila tema Nikoline Sever. 3.Od ostalih sadržaja bih izdvojila Aniku. Bog me dotakao u temi Nikoline S. i u grupi mi je bilo zabavno i zanimljivo. 4.Nakon ovog susreta više ću razmišljati i moliti Boga. 5.Nemam nikakve primjedbe jako me se dojmilo. 6.Ovo vrijeme bih ocijenila s ocjenom 5 i to mi je stvarno bilo najbolje moguće iskorišteno vrijeme.
  • Na početku tj. kad sam čuo da ću skoro cijeli vikend provest ovdje sam mislio da ću se htjeti ubiti (figurativno), no nakon sveg ocijenio bih ovo za 10. Bilo je lijepo i predivno. Puno druženja, bilo je i zanimljivo, a i teme i priče animatora su bile tužne i žalosne ali i nadahnjujuće i vama (animatorima) se zahvaljujem na ovom vikendu. Lijepo sam se baš proveo. (Filip Peškov).