Osvrt na krizmanički tečaj u Ludbregu (10.2.-12.2.2023.)

Prošlog vikenda (od 10. do 12. veljače) u Ludbregu se održao Mali tečaj za krizmanike. Sudjelovalo je oko 65 krizmanika, a pomoć pri organizaciji činio je tim od devet animatora-suradnika i rektor Juraj. Sve svećeničke teme održao je vlč. Kristijan Stojko koji nas je lijepo dočekao, ugostio i podario nam svoje vrijeme kroz cijeli tečaj.

Započeli smo u petak u 18:30 s uvodnom molitvom, riječima dobrodošlice i predstavljanjem suradnika. Nastavili smo s prezentacijom o Drvencima i svećeničkom temom Tko sam ja? + Bog Otac. Rasporedili smo se u grupe, pobliže se upoznali, razgovarali o temama te se okrijepili prije daljnjih tema. Nastavili smo s temom Traganje za vrijednošću koju je posvjedočila naša Sara. Nakon rada u grupama, pogledali smo kratak motivacijski video isječak „Team Hoyt“ i oprostili se do sutra.

U subotu smo započeli razgibavanjem te molitvom u 9:00 sati. Zatim smo poslušali temu Tri Kristova pogleda + Milost vlč. Stojka, razgovarali u grupama te smo nastavili s temom Kršćanski život je drugačiji što nam je posvjedočila Silvija. Razgovarali smo u grupama, odmorili pa poslušali temu Čistoće Tomislava i Dore. Uslijedila je javna rasprava s vrlo zanimljivim pitanjima sudionika. Ručali smo, odmorili pa se malo i umorili igrama koje su vodile Roberta i Silvija. Nastavili smo program sa svećeničkom temom Sakramenata te smo se uputili u crkvu gdje smo molili krunicu i ispovjedili se. Poslušali smo Petrinu temu Zapreke i Kralježnica, kratko razgovarali u grupama pa se opet uputili u crkvu gdje smo proveli vrijeme sa živim Kristom u klanjanju te tako završili i drugi dan Tečaja.

U 8:45 u nedjelju, iako umorni, veselo smo započeli dan pjesmom i molitvom. Poslušali smo temu Duh Sveti vlč. Stojka, razgovarali u grupama, zatim poslušali temu Apostolata suradnika Mateja i opet razgovarali u grupama. Pripremili smo se za svečanu svetu misu s roditeljima, napisali dojmove i pošli zajedno u crkvu. Nakon mise, rektor se kratko obratio roditeljima, a isto su učinili i animatorice Petra i Judita koje su iznijele svoje dojmove tečaja. Dojmove su roditeljima izrekli i dvoje krizmanika. Tomislav je pustio video isječak o Krapnju, a Monika i Roberta su ukratko rekle svoja iskustva s Krapnja. Tečaj smo završili pozdravima, fotografijama, smijehom i zagrljajima – suradnici međusobno, a i poneki krizmanici kojima se Kursiljo u tako kratkom vremenu približio srcu 😊

Monika

Izabrani dojmovi sudionika:

Naučio sam više toga o Bogu, Duhu Svetom i o različitim iskustvima ljudi s Bogom. Odnos se baš i nije promijenio, ali sada više razumijem što stvarno znači vjerovati u Boga iz slušanja tuđih iskustava. Najljepše mi je bilo slušanje tuđih iskustava i igranje igara s prijateljima.

Naučio sam da je Bog jedinstven i da nas sve voli. Osjetio sam Božju milost tijekom ovog tečaja. Posebno mi se svidjelo to što smo se okupili mladi i skupa produbljivali vjeru.