Osvrt na krizmanički tečaj u Ludbregu (7. – 9.2.2020.)

U župi Presvetog Trojstva u Ludbregu održan je Kursiljo, mali tečaj kršćanstva za prvu grupu krizmanika od 7. do 9. veljače 2020.godine. Tamo su nas dočekali i odlično ugostili vlč. Stjepan Najman, župnik župe svetog Nikole iz Varaždina i župni vikar Mislav Mikac iz Ludbrega. Uvod u Kursiljo i samu uvodnu temu „Tko sam ja?“ imao je preč. Stjepan Najman koji je ovaj vikend proveo s još 7 animatora na čelu s rektoricom, Tihanom Belčić (Prijateljska zajednica). Osim njega s krizmanicima su se zabavljali i prenosili im svoja iskustva s Gospodinom; Nikolina Jadanić (Traganje za vrijednošću), Sara Brodar (Kršćanin u svojoj Crkvi), Andrija Havaić (Zapreke u kršćanskom životu + Kralježnica), Lorena Ćibarić (Apostolat + Mi i svijet), Mateja Hudoletnjak (Kršćanski život je drugačiji + Produbljivanje) i Ivana Geci. Program su obilježile razne molitve, igre, posebno na svježem zraku, pjesme, prezentacije o Drvencima, Svetoj misi i Sakramentima te filmići uz koje nije nedostajalo smijeha, zabave, šale, ali ni unutarnjeg upoznavanja sebe i ostalih. Tečaj je zaključen dojmovima krizmanika i animatora nakon svete mise..

Predivna iskustva kao ova, uvijek me još više obogate novim znanjem, radošću,što smo upravo mi mladi u mogućnosti posvetiti neko vrijeme krizmanicima koji će ubrzo postati punoljetni članovi Crkve. Veliko je zadovoljstvo provesti vikend s mladim ljudima prenoseći  im svoje znanje, ali također i naučiti ponešto novo od njih. No uz sve lijepe osjećaje uvijek se na kraju javlja i tuga zbog rastanka s mnogim  novim prijateljima. Ukratko, još jedno prekrasno iskustvo koje će se sigurno neće tako lako zaboraviti.

Dojmove krizmanika pročitajte u nastavku:

Drago mi je što sam izdvojila ovaj vikend za duhovni susret, bilo je emotivno i zabavno istovremeno. Posebno me se dojmila tema Traganje za vrijednošću i Kršćanin u svojoj crkvi. Posebni dodir sam osjetila u Sari, Mateji i Tihani. Posebni su mi bili razgovori u grupi. Jako mi se sviđala moja grupa, animatorica je bila zakon (hehe). Definitivno se promijenio moj odnos s Bogom. Voljela bih da je bilo više razgovora u grupi. Ocjena 4

Drago mi je što sam ovaj vikend bila ovdje zbog toga što mi je bilo zabavno, lijepo i zanimljivo. Posebno me se dojmila tema Zapreke u kršćanskom životu i kralježnica. Sviđala mi se i bilo mi je posebno kad su se animatori molitveno podržavali. U mojoj grupi mi je bilo jako lijepo, animatorica je bila super. Promijenio mi se malo odnos prema Bogu, osjetila sam da je Bog prisutan u mom životu. Nemam nikakve primjedbe na program. Ocjena je 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme.

Jako sam se zabavila ovaj vikend, a sad imam osjećaj da sam se zbližila s Bogom. Posebno mi se svidjela Sarina i Andrijina tema jer sam tu osjećala da mi se Bg puno približio. Zapazila sam da se slažemo i da svi imamo slične probleme. Doživjela sam je jako zabavnom. Kad sam tu sve to slušala, došao mi je osjećaj da moram biti bolja osoba i da se moram promijeniti. Nemam primjedbi. U početku bilo mi je za ocjenu 1, ali kasnije kroz igru, zabavu, razgovor, naučila sam mnogo toga i dobro se zabavila tako da je konačna ocjena 5!

Drago mi je što sam provela vikend s vama. Posebno mi se svidjela Andrijina tema i najbolji dio mi je bilo klanjanje. Rad u grupi mi je bio odličan jer sam mogla podijeliti tugu. Susret mi je promijenio odnos s Bogom i učvrstio ga. Ocjenjujem ova tri dana s ocjenom 5. Jako mi se svidio rad animatora i energija koja se postigla.

Drago mi je jer sam vikend provela na Kursilju, zbog toga jer smo se svi družili. Tema koja me se posebno dojmila bila je Zapreke u kršćanskom životu i kralježnica – Andrija Havaić. Razgovori i igre su mi isto bili super. Bilo nam je super i zabavno. Mislim da se promijenio moj odnos s Bogom.

Jako mi je drago što sam ovaj vikend izdvojila za duhovni susret jer sam puto toga novoga naučila i u svemu tome dobro se zabavila. Posebno mi se dojmila tema Zapreke u kršćanskom životu i kralježnica. Rad u grupi mi se svidio jer smo se svi međusobno više upoznali. Klanjanje mi se svidjelo jer smo svi možda samo neki imali posebnu energiju od Boga. Svidjelo mi se jer smo razgovarali o svemu i svačemu. Odnos s Bogom promijenio se posebno u molitvama. Predlažem da se svi zajedno i dalje zabavljamo i družimo. Moje vrijeme provedeno ovdje je bilo nešto najbolje što se desilo.