Osvrt na krizmanički tečaj u župi bl. Djevice Marije Žalosne – Špansko (7 – 9.2.2020.)

7.-9.2.2020 održan je krizmanički tečaj u župi Blažene djevice Marije žalosne, pod duhovnim vodstvom vlč. Andrije Vrane. Susret smo započeli molitvom i predstavljanjem animatora te pričom o „Drvencima.“ Krizmanici su imali priliku poslušati svećeničku temu „Tko sam ja“ koju je vodio vlč. Andrija u kojoj je objasnio tko smo mi u očima Gospodina. Nakon čega smo se podijelili u grupe te je naš animator Tomislav posvjedočio gdje je on to tražio svoju vrijednost.Prvi dan smo završili večernjom molitvom.

Subotu smo započeli uz pjesmu I jutarnju molitvu.Prije teme u kojoj nam je animator Joško rekao kako je krščanski život drugačiji, vlč. Andrija nam je progovorio o Božjoj milosti i ljubavi, O „Čistoći“ je svjedočio mladi par koji nas je potaknuo da živimo čisto i sveto.  nakon čega nam je naša animatorica Petra posvjedočila kako ona produbljuje svoj odnos s Gospodinom.Poslije ručka I igara imali smo pokorničko Bogoslužje I priliku za sakrament pomirenja. Dan smo završili sa slavljem Svete Mise.

Treći dan tečaja započeo je pjesmom, jutarnjom molitvom i temom „Duh Sveti“ vlč. Andrije u kojoj je pričao o moćima i djelima Duha Svetoga. U temi „Apostolat“ Marko je posvjedočio kako je on u svome životu apostol te na koji on način  služi Kristu kao njegov apostol.

Poslije Nedjeljne mise vratili smo se u dvoranu gdje je bilo predstavljanje otoka Krapnja, kada  nam je i animatorica Petra ispričala svoje iskustvo.

Nakon tema, kroz cijeli vikend, slijedio je rad u grupama u kojima su krizmanici imali priliku pričati o poslušanim temama, te iznijeti svoje mišljenje o tome svemu. Tečaj smo završili zajedničkom fotografijom.

[envira-gallery id=”2581″]