Osvrt na prvi krizmanički tečaj u Vidovcu (14.2.-16.2.2020)

U petak, 14.2.2020. se u Vidovcu okupila ekipa mladih animatora Kursilja Varaždinske biskupije i preč. Stjepan Najman, a nakon njih i grupa od dvadesetak krizmanika.
Susret u petak održavao se od 17:00 do 19:30 sati. Upoznavali smo se, podijelili u grupe, vlč. Najman nam je pričao o Bogu Ocu, a kroz temu “Traganje za vrijednošću” svjedočila je Ivana Janković.  U subotu smo se družili od jutra do kasnog poslijepodneva: pjevali smo, igrali se, uživali u obilju hrane, pozorno slušali vlč. Najmana koji nam je pričao o Isusu te teme rektorice Ivane Krajačić “Kršćanin u svojoj crkvi”, Roberta Bluma “Kršćanski život je drugačiji + produbljivanje” i Petre Hudoletnjak “Zapreke u kršćanskom životu + kralježnica”. Razgovarali smo u grupama, bili na Svetoj ispovijedi, molili krunicu i svi zajedno prisustvovali klanjanju pred Presvetim u župnoj Crkvi sv. Vida.  Nedjelju smo, kao što i priliči, započeli sa molitvom, a nastavili sa igrama i pjesmom. Na inzistiranje krizmanika i veliku radost vlč. Najmana, glasno smo i veselo otpjevali himnu kursilja, pjesmu “De colores”. Slušali smo temu o Duhu Svetom i temu Ivane Krajačić “Apostolat + Mi i svijet”, a zatim svi zajedno krenuli na vrhunac našeg druženja – Svetu Misu. Tamo su nas čekali roditelji krizmanika i drugi župljani. Krizmanici su sudjelovali u pokajničkom činu, molitvi vjernika i prinosu darova.  Svatko je svojim doprinosom Misno slavlje dodatno uljepšao. Nakon mise, pisali smo/izmjenjivali svoje dojmove i opraštali se jedni od drugih. Radosno smo se vratili svojim kućama drugačiji nego što smo bili u petak kad smo tek bili stigli na Kursiljo – Mali tečaj kršćanstva. U nastavku pogledajte neke od dojmova krizmanika. (I.J.)

Drago mi je što sam izdvojio ovaj vikend za duhovni susret. Tema kršćanski život je drugačiji mi se posebno dojmila. Dojmile su me se i pjesme, misa, igre i rad u grupama. Bilo je zanimljivo čuti svačije mišljenje. Moj odnos s Bogom se malo promijenio da mogu više vjerovati u Njega, kao prije. Nemam prijedloga ni primjedba. Ocjena 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme.

Na ovom teačaju naučio sam neke stvari i približio se Bogu. Kršćanski život je drugačiji mi je bila najbolja tema. Rad u grupi, misa, igre i molitvena podrška su mi se posebno dojmile. Imao sam super grupu, iznosili smo naša mišljenja i razriješili nejasnoće. Primijetio sam da je Bog cijelo vrijeme uz mene, a da ja to niti ne znam. Nemam pirjedloga, sve je bilo odlično.  Ocjena 3 – dobro iskorišteno vrijeme

Drago mi jer sam nešto drugo vidio i saznao mnogo toga o animatorima i o Bogu. Posebno me se dojmila Robertova tema. Ljubav. Bilo mi je jako dobro, super sam se osjećao. Jako dobro sam doživio grupu jer sam osjećao nešto potpuno drugačije. Promijenio se moj odnos s Bogom. Nemam prijedloga ni primjedba. Ocjena 5, najbolje.

Da, svidio mi se ovaj susret zato što sam se više približila s Bogom i to mi pomaže da više rastem u vjeri. Najviše mi se sviđala tema Petre H. Posebno vrijedan je rad u grupi jer razgovor puno pomaže. Svoju grupu doživjela sam dosta liberalnu, motivacijsku i u njoj sam razmjenila puno mišljenja. Da, promijenio se moj odnos s Bogom. Nemam prijedloga. Ocjena 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme

Drago mi je što sam bila na ovom tečaju i osjećam se puno bliže Bogu. Najbolja tema bila mi je Zapreke u kršćanskom životu + kralježnica, od Petre. Posebno vrijedno mi je bilo da su svi iskreni i sretni što su ovdje. Meni je grupa bila stvarno super i voditeljice su super (Ivana Janković i Monika Maloić). Jeje, promijenio se moj odnos s Bogom i jesam, osjetila sam da je tu. Nemam prijedloge i primjedbe. Ocjena 4 –  neočekivano dobro iskorišteno vrijeme