Osvrt na krizmanički tečaj u Lugu samoborskom 19.-21.2.2016.

Završio je tečaj za krizmanike u Lugu samoborskom. Animatori su radosno započeli dan sa pjesmom i zvucima gitare. Nakon kratkog predstavljanja uslijedila je prezentacija Drvenci koja svojom jednostavnošću uvijek potakne na razmišljanje. Vlč. Ivan nas je uveo u svoje svjedočanstvo i posebno naznačio kako bi trebali početi skidati maske, lažne predodžbe i biti svjesniji da nas Bog ljubi takve kakvi jesmo. Uslijedila je animatorica Ana te progovorila o pretrpljenim uvredama u svome životu. Time je prenijela krizmanicima kako se ljudi osjećaju u takvim trenutcima. Kroz to vrijeme teme su se dodatno produbljivale u manjim grupama. Dan je na kraju zaključen mirnim klanjanjem pred Presvetim oltarskim sakramentom.

Matija je sljedeći dan otvorio temom Traganje za vrijednošću i kroz nju opisao svoj put do bogoslovije. Krizmanici će se posebno sjećati svjedočanstva Emme i obiteljskih problema koji su bili popraćeni ljutnjom na Boga. Iako Ga u takvim situacijama često proglašavamo krivcem shvaćamo da i takav križ može dobiti svoj smisao. Kako bi krizmanicima produbio znanje o sakramentima, a posebno sakramenta potvrde vlč. Ivan nam je svojom prezentacijom osvijetlio te znakove Božje ljubavi. Ne smijemo zaboraviti vrijedne kuharice i njihov trud u teškom zadatku da napune gladne trbuhe sudionika. Okrjepljeni, svi su se uputili na igralište gdje su imali priliku zbližiti se kroz razne igre pripremljene od studenta KIF-a , Josipa.

Animatorica Stefany nas je upozorila na laži medija danas i svojim upečatljivim svjedočanstvom prenijela potresno iskustvo života. Radost, molitva i pjesma do jedne granice uspijevaju otjerati grijeh, ali ispovijed je ta koja otkriva, i konačno ga iskorjenjuje.

„Zlo najviše mrzi zajedništvo“ dobacuje nam vlč. Ivan, a pogotovo ono sa Bogom koje neprestano pokušava razoriti. Dan je završio Svetom Misom i zanimljivim prinosom darova preko kamena, vode, vina sve do cvijeta. Treći dan započeo je sa specijalnim gostima Velimirom i Anamarijom koji su svojim svjedočanstvom pokazali kako čistoća vezu može očvrsnuti i dati joj ploda. Svojom otvorenošću i humorom uspjeli su izmamiti osmijehe na lica samoborskih krizmanika.

Na čelu sa rektoricom Kristinom trebamo spomenuti još vrijedne animatore Ivana, Petru i Josipu. Velike zahvale od strane kursiljista idu župljaninu Dariu Otmačiću koji je uspio dovesti Kursiljo i u pozadini se brinuo da sve dobro prođe.

„Duh nas šalje da budemo svjedoci“ izjavljuje vlč. Ivan koji je zaključio obnovu temom o Duhu Svetome i uputio nas na Svetu Misu sa narodom. Krizmanicima su se pridružili i prvopričesnici koji su sudjelovali u euharistijskom slavlju. Dojmovi, osjećaji, ali i slike na kraju su ostali upisani u srca svih sudionika.

Dojmovi:

• Nakon ovog susreta promijenio sam odnos s Bogom, zato što sam osjetio da Bog postoji.
  • Dojmila mi se tema o tome kako se trebamo prihvatiti kakvi jesmo.