Osvrt na krizmanički tečaj u Remetama

Od 27. do 29. listopada u zagrebačkoj župi Uznesenja Blažene Djevice Marije u Remetama održan je krizmanički tečaj za mlade. Tečaj je započeo otac Viktor s temom „Tko sam ja“, koja je potaknula mlade na razmišljanje o njihovim osobnostima. Nakon rada u grupi uslijedilo je klanjanje pred Presvetim. Krizmanika je bilo oko 80 stoga je bio potreban veći broj animatora koji su se pobrinuli da krizmanicima na što bolji način približe Boga te općenito crkvu i vjeru. Svoja svjedočanstva s nama su podijelili Nikola s temom „Ne ukradi“, Anamarija s temom „Ispovijed i glazba“, brat Krešo s temom „Poziv“, zatim je dio animatora svjedočio o predbračnoj čistoći, Stefany o temi „Mi i svijet“ te je na kraju otac Viktor imao predavanje o odnosima s roditeljima.

Vikend je bio ispunjen molitvom, pjesmom, plesom, radom u grupama i naravno svetom misom. Ugodno nas je iznenadila otvorenost i zainteresiranost većine krizmanika za sudjelovanje u navedenim programima. Kroz njihove dojmove dobili smo potvrdu da ono što radimo nije uzalud nego je i više nego potrebno. Jer kako je Benedikt XVI. Rekao: „Tko upozna Krista, mora ostale odvesti k Njemu. Čovjek ne može čuvati veliku radost samo za sebe. Potrebno je prenijeti je drugima“.

• Nadam se da će biti još puno ovakvih susreta, jer sam se osjećala kao druga osoba i zbog ovog susreta stvarno želim više činiti dobra djela i biti bolja osoba.
• Klanjanje je bilo čarobno. Osjetila sam stvarnu Božju prisutnost.
• Moj odnos s Bogom se zasigurno promijenio, svakako nastavite s ovim što činite jer je moje srce veselo zbog vas svih.