Osvrt na krizmanički tečaj u Rijeci, 2019.

Tečaj smo započeli okupljanjem u 20:00 sati u dvorani i kratkim predstavljanjem animatora. Onda je uslijedila prezentacija „Drvenci“ u kojoj se govori kako je svaki čovijek jedinstven i poseban na svoj način. Nakon toga malo više nam je o sebi progovorio naš velečasni Mate u temi Tko sam ja“ nakon čega smo se uputili u rad u grupi sa krizmanicima. Dan smo završili u klanjanju pred Presvetim.

Tečaj se nastavio u subotu u 9:30 kada smo se okupili i započeli sa jutarnjom molitvom i kratkom igrom za razbuđivanje. Nakon čega je usljedila tema animatorice Gabrijele u kojoj nam je govorila kako je tragala za svojom vrijednošću te da ju je spoznala onog trenutka kada je shvatila da je ljubljeno djete Božje. Nakon rada u grupi pogledali smo kratki film o Isusu i tko bi on bio, što je naš velečasni upotpunio svojom temom “Osoba Isusa Krista”, nakon te teme naš animator Karlo nam je ispričao kako je krščanski život zaista drugačiji te kako ga on živi.U podne smo izmolili Anđeo Gospodnji te pošli na ručak. Poslije ručka naša animatorica Marijana nam je ispričala kako je ona drugima oslonac (kralježnica) i kako to čini, te nakon razgovora u skupinama i kratkom filmicu o Euharistiji zaputili smo se u crkvu na pokorničko bogoslužje, ispovijed i Svetu misu, čime smo I završili subotnji dan.

U nedjelju smo dan započeli sa Svetom Misom, nakon čega smo se uputili u dvoranu na susret s roditeljima i predstavljanje otoka Krapnja. I nakon toga svega tečaj smo završili dojmovima I zajedničkom fotografijom!

N.V.