Osvrt na krizmanički tečaj u Sisku, 20-22.4.

U sisačkoj župi Pohoda Blažene Djevice Marije od 20. do 22. travnja održan je krizmanički tečaj. Na poziv našeg domaćina, a ujedno i suradnika Kursilja vlč. Ivana Grbešića, odazvali su se rektor Matej, te animatori Andreja, Robert, Josip, Hrvoje, Mihael i Ivan. Tečaj je započeo temom „Tko sam ja“ koju je održala animatorica Andreja. U temi je govorila kako je kroz život shvatila da je ona ljubljeno dijete Božje. Nakon teme pogledali smo prezentaciju „Drvenci“. Mladi su već prvo svjedočanstvo i samu prezentaciju slušali s puno pažnje te su odmah prilikom prvog rada u grupi pokazali svoju otvorenost za suradnju s nama. Na kraju prvog dana tečaja održano je klanjanje pred Presvetim za sve krizmanike i njihove roditelje koje je predvodio vlč. Ivan. Osobito je emotivno i posebno za svakog krizmanika bilo kada je velečasni pronio pokaznicu kroz cijelu crkvu.
Drugi dan ovog tečaja otvorio je animator Ivan s temom „Kršćanski život je drugačiji“ u kojoj je svjedočio o promjenama koje su nastupile u njegovu životu nakon što je život odlučio predati Kristu. Nakon još jednog rada u grupi te kratkog predaha uslijedile su igre u kojima su krizmanici uživali, a nakon igara svjedočanstvo je imao Josip na temu „Ljubav – smisao“. Josip je mlade svojom temom potaknuo na razmišljanje o ljubavi koju nam daje sam Isus Krist. Nakon Josipove teme imali smo prekrasan rad u grupi te igre. Prije ručka temu je održao vlč. Ivan, u temi je pričao o Presvetom Trojstvu te o prisutnosti Trojstva u našim životima. Nakon ručka mladi su se zabavili kroz igre i razgovor, a nakon toga je uslijedila tema bračnog para Mateja i Andreje koji su govorili o čistom hodanju te su mladi njihovo svjedočanstvo posebno pratili. Posljednju temu drugoga dana održao je vlč. Ivan u kojoj je govorio o sakramentima. Nakon te teme krizmanici su imali mogućnost ispovijedi. Na kraju dana zahvalili smo za sve milosti na sv. misi.
U nedjelju je animator Hrvoje održao svoju temu pod nazivom „Apostolat“, ujedno i posljednju temu tečaja. Približio je krizmanicima pojam Božjeg poziva koji nam je svima upućen, te osobno svjedočio na koje je ona načine otkrivao svoj apostolat. Nakon te teme rad u grupi prošao je u izvrsnoj atmosferi, a mladi su nakon toga pisali svoje dojmove. Prije mise krizmanicima je prezentiran Krapanj na koji su svi poželjeli otići. Tečaj smo završili prekrasnom misom i jednom zajedničkom fotografijom.

Ivan Havliček

Donosimo vam i neke od dojmova krizmanika:
– Najviše su mi se svidjele teme Tko sam ja i Apostolat. Bilo bi dobro da ima malo više igara i rada u grupi. Rad u grupi mi je bio dobar jer smo puno razgovarali i promišljali teme. Jako mi se svidio ovaj susret i rado bih ga ponovila.
– Svidjele su mi se teme Tko sam ja i Kršćanski život je drugačiji. Produbio mi se odnos s Bogom. Posebno lijepo mi je bilo klanjanje jer je vlč. Ivan ponio Presveto kroz crkvu. Sve je bilo super i hvala animatorima na organizaciji ovog tečaja.
– Najbolja tema mi je bila Apostolat. Bilo bi mi još zanimljivije da smo spavali u crkvi i provodili dan. Moj odnos s Bogom je uvijek bio blizak pa nisu nastupile prevelike promjene. Poručio bih animatorima da nikad ne posustaju u svom naumu jer to što oni rade je djelo Duha Svetoga.
– Najbolja tema mi je bila Tko sam ja. Nemam primjedbi, sve je bilo super. Nisu nastupile promjene jer oduvijek sam imala dobar odnos. Posebno lijepo mi je bilo kako smo se svi družili bez svađe.
– Najbolje teme su mi bile Tko sam ja, Kršćanski život je drugačiji, Ljubav-smisao, Presveto Trojstvo, Čistoća, Sakramenti i Apostolat. Nemam primjedbi. Počeo sam moliti ujutro i navečer. Svidjela su mi se svjedočanstva jer sam puno naučio i dočarali su mi dosta toga. Nastavite sa ovim radom jer vam super ide!

[envira-gallery id=”1608″]