Osvrt na tečaj u Novoj Gradišci, travanj 2018

Od 27. do 29. travnja u župi Bezgrešnog začeća BDM u Novoj Gradišci održan je mali tečaj radosnog kršćanstva pod rektorstvom Hrvoja Brčića i animatora Lare, Nike, Jurice, Filipa, Karle, Samante, Tomislava i Ivana. Tečaj je započeo u petak jednom igrom u kojoj su se mladi opustili i zabavili. Nakon igre uslijedila je prezentacija pod imenom „Baš takav kakav jesi“. Nakon prezentacije svjedočanstvo je imao animator Filip, govorio je o traganju za vrijednošću. Mladi su već prvo svjedočanstvo slušali s puno pažnje te su odmah na prvom radu u grupama pokazali svoju otvorenost za suradnju s nama. Nakon rada u grupama, mladi su sudjelovali u klanjanju pred Presvetim. Na kraju prvog dana, kapelan Roko iznenadio je sve odlaskom na sladoled. Mladi su uživali u druženju te su radosni otišli svojim kućama.
Drugi je dan ovoga tečaja započeo zajedničkom jutarnjom molitvom i pjesmom. Nakon molitve svjedočanstvo „Kršćanin u svojoj Crkvi“ imala je animatorica Samanta, svjedočila je kako Bog kroz teške situacije u našim životima daje dokaz da je živ i da je Njegova ljubav savršena. Mladi su nakon njezinog svjedočanstva bili još otvoreniji i spremniji za razgovor u grupi. Nakon male pauze svjedočanstvo „Kršćanski život je drugačiji“ je imao animator Ivan, govorio je o promjenama koje su nastupile u njegovu životu nakon što ga je odlučio predati Kristu. Nakon rada u grupi po dogovoru rektora i kapelana mladi su nastavili program u prirodi. Mladi su bili presretni nakon što su čuli da idu u Cernik. Odmah po dolasku svjedočanstvo je imala animatorica Karla pod nazivom „Produbljivanje“, Karla je mladima govorila o svome osobnom odnosu s Bogom. Nakon rada u grupi kroz šetnju i male pauze mladi su uživali u ručku. Nakon ručka animator Tomislav pričao je o svome apostolatu u obitelji i društvu. Nakon puno svjedočanstava i razgovora mladi su imali vremena za igre i odmaranje. Nažalost na kraju dana dogodile su se male nesreće, animator Jurica slomio je prst te je završio na operaciji, dok je animatoru Filipu iskočilo rame, no mladi su baš kroz te situacije dokazali svoju ljubav za Bogom. Naime mladi su zajednički molili krunicu za naše animatore te s puno ljubavi sudjelovali na svetoj Misi. Nakon mise kratko je svjedočanstvo imao rektor Hrvoje, a nakon njegove teme mladi su skupa s animatorima i kapelanom odlučili posjetiti Filipa i Juricu u bolnici, time smo završili drugi dan tečaja.
U nedjelju ujutro mladi su iznenadili animatore pjesmom, čokoladama i prekrasnim pismom koje prilažemo u nastavku. Njihova ljubav nas je iznenadila i dala nam dodatan poticaj da i dalje nastavimo svjedočiti živoga Krista. Zajednički smo se pomolili te nastavili s programom. Svjedočanstvo „Krist računa s tobom“ imali su bračni par Nika i Jurica. Jurica je sve iznenadio kako je nakon operacije došao svjedočiti. Oni su kroz svjedočanstvo govorili kako su osjetili poziv živjeti predbračnu čistoću te kako oni čistoću žive sada u braku. Nakon rada u grupi mladi su se uputili na svetu Misu i napisali svoje dojmove te su poklonjenom slikom iznenadili svoga kapelana. Možda je to bio prvi put da smo vidjeli Rokove suze. Tečaj smo završili zajedničkom fotografijom i pozdravima u prirodi.

Ivan Havliček

Pismo krizmanika:
Dragi animatori,
Hvala vam što ste se ponovno odlučili doći u naš mali, ali lijep grad. Hvala vam za svaka vaša svjedočanstva, kroz vaše priče, igre, pjesmu i zabavu upoznajemo Boga i sve više osjećamo Njegovo prisustvo i bitnu ulogu u našim životima. Hvala vam što ste nam pokazali koliko smo bitni u ovome životu. Hvala vam što ste dio našeg puta k Isusu. Hvala vam i za svaku lijepu riječ, iznenađenje, zabavu i molitvu , uz vas se osjećamo sigurno. Nismo mogli zamisliti koliko će nam ovi susreti mladih pomoći, kako će imati veliki utjecaj na nas, naš život i odnos s Bogom. Prošli put potaknuli ste nas na duboka razmišljanja, odlazak na sv. Misu, molitvu i važnost naše vjere te odnosa s Bogom. Naučili smo puno od vas. Osjećali smo nekakvu prazninu zadnjih mjeseci, ali smo shvatili da nam fali razgovor s nekim, falili ste nam vi. Za sve što ste nam pružili želimo vam zahvaliti, mislimo da niste ni svjesni koliko nam to znači.

Dojmovi:
• Posebna su mi bila sva svjedočanstva jer mislim da nije lako otvoriti se i ispričati svoju priču pred toliko ljudi koje nikad u životu niste vidjeli.
• Očekujemo vas ponovo i nadamo se dužem druženju.Hvala vam na svemu što niste odustali i što ste nam pokazali put do Isusa. Drago mi je što sam vas imala priliku upoznati!
• Volio bih da traje duže i da ima ih više u godini
• I ovaj i prošli put mi se čini da mi je Bog bliže i da mi je lakše dok je Isus uz mene i da mi to na neki način pomaže i da , koliko god se čini tako mogu reći da imam poseban odnos s njim kao i svatko od nas
• Sva 3 dana provedena ovdjee bila su posebna pojava i pjesme i igre i druženja i pričanja… nemam riječi kojom bih mogla opisati tu sreću
• Ova tri dana su mi jedna od najljepših dana u mom životu. Hvala vam za sva svjedočanstva, sve poruke sve razgovore, sva iznenađenja, sve pjesme, sva iznenađenja hvala vam za sve !!