Osvrt na krizmanički tečaj u Soblincu

Mali tečaj radosnog kršćanstva za krizmanike održan je od 9. do 11. prosinca u Župi Bezgrešnog začeća Blažene Djevice Marije u Soblincu. U tečaju je sudjelovalo 37 krizmanika zajedno s župnim animatorima i vlč. Ivanom Lastovčićem. Slušajući svjedočanstva, pjesmom, igrom i radom u grupama, kao i zajedničkim molitvama, klanjanjem pred Presvetim Oltarskim Sakramentom, sakramentom ispovijedi i zajedničkim misnim slavljima, krizmanici su produbili svoj osjećaj vjere.
Prvi dan tečaja krizmanici su započeli blagoslovom, predstavljanjem i pjesmom, a nastavili su s prezentacijom o Drvencima.

Kroz temu „Tko sam ja?“ dirljivom pričom o svome djetinjstvu i putu ka svećeništvu predstavio im se vlč. Lastovčić, a nakon toga svjedočanstvom o Ljubavi i Petra. Ispisujući svoje točkice, a zvjezdice svojih prijatelja, krizmanici su oblikovali molitve i zahvale koje su pomoću animatorima iznijeli pred Presveti Oltarski Sakrament.
Drugi dan krizmanici su također započeli molitvom i pjesmom, a nastavio se svjedočanstvima Marijane, Mislava i Anite. Pogledali su kratki intervju Nicka Vujčića koji je, unatoč svojim tjelesnim nedostatcima, iznimno radostan, snažan, sposoban i snalažljiv, sve zahvaljujući Bogu i Njegovoj ljubavi koju je spoznao. Svjedočanstvom o predbračnoj čistoći predstavili su im se Ivana i Luciano. U grupama su krizmanici prokomentirali svjedočanstva animatora, ali pripremali su se i za sakrament pomirenja. Nakon ispovijedi, krizmanici i animatori sudjelovali su na euharistijskom slavlju, a svoje su nakane sami iznosili na početku Mise.
I treći dan krizmanici i animatori započeli su molitvom i pjesmom. Uslijedilo je i svjedočanstvo animatora Luke koji im je opisao svoj život prije i nakon Kursiljo krizmaničkog tečaja. Prije misnog slavlja uslijedila je igra i zajedničko fotografiranje, a iznijeli su i svoje dojmove. Nakon misnog slavlja na kojem su aktivno sudjelovali i krizmanici i animatori, roditeljima krizmanika predstavljena je zajednica Kursiljo i Krapanj.
Sva tri dana vladala je posebno RADOSNA atmosfera, što je simbolično zabilježila u nedjelju 3.adventska svijeća Radosti. Igrama, pjesmi, molitvi i druženju kroz razgovore nije bilo kraja…nije bilo osobe koja nije željela plesati i pjevati   Zahvaljujući svjedočanstvima animatora, krizmanici su uvidjeli kako se život nakon Kursiljo tečaja pozitivno izmijeni, a to su osjetili na i vlastitoj koži, što su naveli i u svojim dojmovima…

• Jako mi je drago jer sam odvojila ovaj vikend za ovu obnovu. Mislim da se doma neću vratiti ista kao što sam došla.
  • Mislim da sam naučio puno toga – uvijek se možemo obratiti Bogu kad nam je teško. Odlučio sam više razgovarati s Bogom.
  • Igre su bile prezabavne i rad u grupi mi se jako svidio.