Osvrt na krizmanički tečaj u Zaprešiću, 17.11.2017.

U petak 17. studenog 2017. godine započeo je krizmanički tečaj u Župi BD Marije Kraljice Apostola u Zaprešiću.

Te večeri okupio se velik broj pomalo umornih i raspričanih krizmanika u dvorani župe. Tečaj je započeo kratkim uvodom vlč. Borisa nakon čega je Filip održao svoju temu te su nakon nje održane grupe. Večer je završila klanjanjem nakon kojeg su svi u miru i tišini napustili crkvu i pod velikim dojmom otišli svojim kućama.

Drugo jutro je započelo molitvom, veseljem, pjesmom i pozitivnom energijom svih prisutnih koja se protezala kroz cijeli dan. Petra je održala svoju temu nakon koje su u grupi krizmanici bili puni dojmova. Sa rasporedom smo malo kasnili, no to se nije previše osjetilo zbog velike fleksibilnosti rektora Hrvoja. Taj dan su teme također imali Karla i Hrvoje koje su također ostavile velik utisak na krizmanike. Ispovijed i misa na kojoj je pjevao upravo zbor krizmanika bile su vrlo posebne. Kroz cijeli dan između grupa i tema javljale su se kraće igre, pjesme i aktivnosti koje su opustile krizmanike te pokazale dječje lice i razigranost svakog od krizmanika. Dan je završio također igrom te zajedničkom pjesmom i molitvom, a krizmanici pomalo umorni otišli su kućama pripremiti se za posljednji dan.

Nedjelja, 19. studenog , posljednji dan tečaja zaista je pokazao koliko je Gospodin među nama. Krizmanici su počeli shvaćati potpunu sliku tečaja i toplinu Gospodina. Katarina i Riky svjedočili su o međusobnom upoznavanju i upoznavanju s Bogom. Krizmanici, oduševljeni temom su posljednji put kratko otišli u grupe i napisali dojmove. Nakon dojmova upoznati su s radom Kursilja te smo otišli na misu. Poslije mise pokazan im je video u kojem su došli do zaključka koliko se Gospodin borio i još uvijek bori za nas. Po završetku svi smo se još jednom zajedno obratili krizmanicima, pozdravili s njima, fotografirali se i otišli svojim kućama.

Velik broj zagrljaja, zahvala i tolika količina ljubavi samo je još jedan u nizu razloga za nastaviti širiti vatru koju je Gospodin zapalio u nama!

Za kraj, evo nekih dojmova naših krizmanika:
– Počela sam više vjerovati da Bog ima dobar plan za mene i da će se sve dogoditi u pravo vrijeme, na pravi način.