Osvrt na krizmanički tečaj u župi bl. Ivana Merza – Špansko

U Župi Djevice Marije Žalosne u Španskom od 16. do 18. ožujka održan je Mali tečaj kršćanstva za krizmanike Župe bl. Ivana Marza također u Španskom. Tečaju je pristupilo četrdesetak krizmanika. Kroz vrlo zanimljiv i plodonosan tečaj vodili su nas svećenici vlč. Andrija Vrane i župnik Župe bl. Ivana Merza, vlč. Darko Bručić Pavuk, te naši mladi animatori: Josip, Joško, Andrija, Mislava, Irena, Karla i Danijela, a tečajem je rektotrirao Luka Dmiović.

Tečaj je započeo upoznavanjem, prezentacijom Drvenci i temom „Tko sam ja“ vlč. Andrija. I nakon njega temom “Traganje za vrijednošću” naše animatorice Irene. Kroz vrlo iskreno svjedočanstvo Irena je krizmanicima govorila prihvaćanju sebe, te o traganju za istinskom radošću u svom životu. Dan smo završili radom u grupama i molitvom u kojoj smo pred Gospodina stavili sve naše talente, interese a i naše slabosti, te Ga molili da nam otvori srca u nadolazećem tečaju.

Prvu laičku temu u subotu održao je animator Joško koji je kroz svoju borbu s bolešću pokazao blizinu Kristovu kad nosimo težak križ. Temom o Božjoj milosti, vlč. Andrija približio je mladima kako je Krist uvijek tu s njima čak i kad padnu jer su na sakramentu krštenja primili pečat Njegove milosne ljubavi koja ne prestaje. Vlč. Andrija je progovorio i o Darovima Duha Svetoga. Koliko nas Duh Sveti vodi u životu, progovara kroz osobe i daje nam snagu u teškim trenucima posvjedočila nam je animatorica Karla kroz svoju temu Zapreke. Animatorica Danijela je kroz temu Apostolata govorila o važnosti Župne zajednice i zajedništva za svakog vjernika. Svjeočila je koliko je nju zajednica obogatila, te donjela mnoge blagoslove u životu. Uz poneka ozbiljna, iskrena i emotivna svjedočanstva te rad u manjim grupama bilo je vremena i za druženje, te smo tako dio subotnjeg popodneva proveli uz igre i ples. Uz Pokorničko bogoslužje i Svetu ispovijed dan smo polako priveli kraju, a završili smo Svetom Misom koju je predvodio vlč. Andrija Vrane.

U nedjelju su nam rektor Luka i njegova djevojka Lara govorili o čistoći. Nakon pisanja dojmova o tečaju pogledali smo kratki videozapis o Krapnju te se uputili na zajedničku Svetu Misu. Radost i osmijeh kojom su zračili krizmanici na završetku tečaja pokazala je koliko ih je vikend obgatio i ispunio njihova srca u pripremi za nadolazeći sakrament.

• Posebno mi se svidjela Joškova tema, jer mi je jednostavno nevjerojatno kako se iz toga izvukao.
• Izdvojio bih mogućnost ispovijedi, te sv. misu koja je bila svečana. U njoj sam kao i na svakoj misi upoznao, tj. „ugledao“ samoga Boga.
• Mislim da mi se definitivno promijenio odnos s Bogom. Zbog svakodnevnih molitva što dugih što kratkih koje se ne preskaču.
• Mislim da bih se mogao vratiti aktivnosti ministranta u župi.
• U grupi mi je bilo odlično. Moja animatorica (Karla) je bila super. Super smo razgovarali u grupi i mislim da me Bog dotakao u grupi jer nam je Karla odlična pitanja postavljala i puno nam savjeta dala.
• Od ostalog sadržaja najviše bih izdvojila rad u grupi gdje smo mogli pričati i svemu i sve reći. Bog me kroz ovaj susret najviše dotakao kroz svjedočanstva.