Osvrt na krizmanički tečaj u župi Sv. Josipa na Trešnjevci, Zagreb (23. – 25.09.2022.)

U razdoblju od 23. do 25. rujna 2022.god. u Župi sv. Josipa u Zagrebu održan je krizmanički Kursiljo tečaj. Prve večeri rektorica Petra Jelinčić i osmero animatora dočekali su  64 krizmanika. Nakon uvodnog predstavljanja tečaj je započeo prezentacijom “Drvenci” i temom “Tko sam ja” koju je održao vlč. Damir Ocvirk. Naučili smo da je svatko od nas poseban i original te da na svijetu nema naše kopije. Nakon kraće pauze, u temi „Traganje za vrijednošću“ animatorica Nika Katarina Pernar upoznala nas je s dirljivim i intimnim trenucima u njezinu odrastanju i pronalasku Boga. Uslijedio je prvi rad u grupi u kojem su krizmanici, između ostaloga, pisali zvjezdice o kojima su slušali u prezentaciji „Drvenci“. Prvi je dan završen večernjom molitvom.

U subotnje popodne imali smo priliku izmoliti Anđeo Gospodnji i tako započeti drugi dan tečaja. Temu „Milost“ predstavio nam je vlč. Damir Ocvirk i pokazao nam kako Bog na razne načine djeluje u našim životima i želi nam pomoći. Na tu temu nadovezala se svojim svjedočanstvom animatorica Marta Magdalena Kinčić koja je govorila o tome zašto je kršćanski život drugačiji i kako produbiti svoju vjeru. Nakon rada u grupi, animator Joško Martinec razveselio nas je igrom „Kapetan i mornar“ na sunčanom dvorištu Župe. Fizička aktivnost dobro nam je došla jer je uslijedio ručak i dvije teme; „kralježnica“ animatorice Marije Draganović te „Čistoća“ bračnog para Periš. Prije mise vlč. Mate Cikoja podsjetio nas je na značenje svakog sakramenta. Subotnji dan završili smo sv. misom i euharistijskim klanjanjem u crkvi.

Posljednji dan tečaja započeo je jutarnjom molitvom i pjesmom, a zatim je vlč. Mate Cikoja slikovito govorio o Duhu Svetome. O tome kako je Duh Sveti važan posvjedočio nam je i animatorica Dora Puklin u temi „Apostolat“. Njezina je priča dotaknula mnoge krizmanike. U posljednjem radu u grupi krizmanici su iznijeli svoje dojmove o protekla tri dana.

Tečaj za ove mlade ljude uspješno smo zaključili nakon mise u 13:00 h.

Naučila sam da je Bog puno više od nekog starca i da je vjera puno dublja nego što smo mislili.

Naučila sam da Bog upravlja svime i da će sve na kraju posložiti kako treba.

Naučila sam kako je Bog drugima promijenio život i kako je krizma samo početak

Posebno mi se svidio rad u grupi i slušanje tuđih mišljenja. Također mi je bilo zanimljivo slušati kako su animatori pričali o svojem iskustvu s vjerom i kako je ona utjecala i promijenila njihov život

Bilo je lijepo kako su drugi podijelili sa svima svoje priče i kako im je Bog promijenio život pogotovo zato šro ro nije izmišljeno nego pravi primjer.