Osvrt na krizmanički tečaj u župi Sv. Josipa na Trešnjevci, Zagreb (30.09. – 02.10.2022.)

Od 30.9. do 2.10.2022. godine održan je krizmanički tečaj na Trešnjevci u župi sv. Josipa. U petak rektorica Tea Ćurlin i pet animatora su dočekali krizmanike. Nakon predstavljanja uslijedila je priča o Drvencima i tema „Tko sam ja?“ , a nakon toga i prvi rad u grupi gdje smo se svi bolje upoznali.  Potom je uslijedila tema „Traganje za vrijednošću“ u kojoj je animator Šimun Klepo govorio o tome gdje i u čemu je on pronalazio svoju vrijednost. Nakon ove teme je također uslijedio rad u grupi. Petak je završio euharistijskim klanjanjem.

Subota je započela u podne pa se molila molitva Anđeo Gospodnji. Prva tema toga dana je bila „Milost“ koju je održao vlč. Mate Cikoja, a na nju se nadovezala animatorica Marta Magdalena Kinčić koja je posvjedočila kako je kršćanski život drugačiji i kako produbljuje svoju vjeru. U subotu su se  igrale i igre koje su svima izmamile osmijeh na lice. Nakon igara došlo je vrijeme ručka koji je bio odlična okrijepa za teme koje su uslijedile. Teme koje su uslijedile su bile „Čistoća“ koju su održali animatori Filip Jakopović i rektorica Tea Ćurlin. U toj temi su posvjedočili iskustva koja su dobili u svojim prijašnjim vezama i način na koji su ih živjeli. Potom je došlo vrijeme i za „Kralježnicu“ koju je također imao Filip Jakopović te je u svojoj temi govorio o preprekama na koje nailazi u svojem životu, ali i trenucima kad je on drugima bio potpora. Za kraj dana je uslijedila Sveta Ispovijed i Sveta Misa.

Nedjelja je započela jutarnjom molitvom i pjesmom, a potom i tema „Duh Sveti“ koju je također održao vlč. Mate Cikoja. Zadnja tema koja je došla na red je bila „Apostolat“ koju je imala animatorica Dorotea Hrenar. Na zadnjem radu u grupi krizmanici su iznijeli svoje dojmove o vikendu koji su proveli na tečaju. Tečaj je završio Svetom Misom.

Naučio sam da svatko od nas ima neke svoje vrijednosti i da smo svi potrebni ovoj zajednici te da je uz Boga sve moguće.

Posebno mi je bilo zajedništvo i kakvi su animatori, jedna animatorica mi je baš uljepšala dan, sviđa mi se kako nam pričaju svoja iskustva i mi učimo nešto iz toga.

Ovaj vikend sam se uspio puno više približiti Bogu nego inače što me najviše potaknulo kad sam bio u Crkvi.