OSVRT NA KRIZMANIČKI TEČAJ U ŽUPI SVIH SVETIH, SESVETE

Trodnevni tečaj za krizmanike u organizaciji Kursilja održao se od 1. do 3. travnja 2016. godine u župi Svih Svetih u Sesvetama. Uz dobrodošlicu kapelana velečasnog Marka Barišića, animatori Matej Markić, Marko i Barbara Bambir, Ana Roth, Matija Slišković, Ema Majstorović, Anita Bambir, Luka Kapitanić, Marijana Bambir, Mateja Jelić, Ivan Ratković, Mislav Mišerić, Filip Sesar i Ana Bunčić, zajedno s velečasnim Kristijanom Stojkom kroz tri dana su grupi od šezdeset krizmanika radosno svjedočili svoj hod s Kristom kroz teme, razgovor u malim grupama, igre, druženje i pjesmu.

Program je započeo u petak, prezentacijom „Drvenci“ koja nosi poruku o tome kako je svatko od nas stvoren kao jedinstveno, ljubljeno biće, bez obzira na točkice i zvjezdice koje nam drugi lijepe, nakon čega je uslijedilo upoznavanje i rad u malim grupama te tema animatorice Ane Bunčić u kojoj je govorila o autentičnosti i pronalasku vlastite vrijedosti. Prvi dan završio je klanjanjem pred Presvetim Oltarskim Sakramentom, u kojem smo Bogu prikazali sve naše točkice i zvjezdice.
Subotnje jutro započelo je molitvom i temom animatorice Marijane Bambir u kojoj je govorila o svom životnom putu i odnosu s Bogom u temi „Okovi grijeha“, dok je animatorica Ana Roth svjedočila o oprostu, animator Marko Bambir o temi „Mi i svijet“ sa slikovitim primjerima, te velečasni Kristijan Stojko o sedam slatkih darova Duha Svetoga. Osim tema, subota je bila ispunjena i igrama – od graničara i ragbija do nogometa. Na kraju subotnjeg programa, krizmanici su imali priliku pristupiti sakramentu svete Ispovijedi.
U nedjelju je animatorica Mateja Jelić govorila o molitvi i ulozi koju je molitva imala u njezinom životu, a Anita Bambir i Luka Kapitanić svjedočili su o čistom hodanju na primjeru vlastite veze. Kao kruna tečaja, krizmanici i animatori sudjelovali su na svetoj Misi sa župnom zajednicom. Nakon tri dana ispunjena molitvom, igrom, pjesmom, smijehom i zajedništvom, krizmanici su podijelili sljedeće dojmove:

• Drago mi je zbog toga što sam se osjećao ispunjeno i prosvijetljeno. Posebno mi se dojmila tema predbračne čistoće. Najveći posebni dodir sam osjetio od Luke i Ane zato što su slikovito prenijeli svoje osjećaje. Od ostalih sadržaja bih izdvojio odličnu zabavu i molitvu. U grupi mi je bilo odlično s animatorom Matijom. Nisu mi dogodile nikakve posebne promjene, ali razmišljam o pozivu za svećenika. Ocjena 5. Volio bih se vidjeti u sportu unutar župe.
  • Drago mi je što sam odvojila jedan vikend s animatorima i prijateljima iz škole, jer je bilo zabavno i rado bi da traje još. Posebno mi se svidjela Matejina tema. U toj temi mi se svidjelo kako je pričala o molitvi. Bog me dotakao putem molitve i razgovora. Promijenio me, inače bih se molila rijetko, au ova tri dana sam se molila više puta. Trebalo je još trajati, a ne samo tri dana. Ocjena 5.
  • Drago mi je jer sam uspjela bolje upoznati sebe i svoju povezanost s Bogom. Mi smo jedinstvena bića. U grupi je bilo super. Bog me je dotakao u svakoj temi. Promijenio mi se odnos prema Bogu. Postao je malo bolji nego što je bio. Nemam primjedbi.
  • Drago mi je što sam ovaj vikend provela na duhovnom susretu jer smo se svi zbližili i družili zajedno. Najviše me se dojmila Lukin i Anitina tema, ali i Marijanina i Markova. U Marijaninoj temi sam osjetila poseban Božji dodir. Izdvojila bih pjesme, igre i zajedničku molitvu. Bog me dotakao najviše u svjedočanstvima pjesmama. U grupi mi je bilo odlično. Promijenio mi se odnos prema Bogu. Nemam nikakve primjedbe, sve je bilo odlično. Ocjena 4.