Osvrt na mali tečaj u župi Uznesenja BDM u Stenjevcu

Od 22. do 24.2. u Župi Uznesenja BDM – Stenjevec održan je još jedan Mali tečaj radosnog kršćanstva za krizmanike. Predvođeni rektoricom Matejom i vlč.Borisom kroz razna svjedočanstva, igru i prezentacije, pjesmu i ples, kroz molitvu, misu i klanjanje te razgovore u grupama, krizmanici su mogli osjetiti Božju prisutnost, njegovu neizmjernu ljubav te mir koji pruža Njegova blizina.

Naše zajedničko putovanje započelo je u petak (22.veljače) u župnoj crkvi. Kroz prezentaciju o Drvencima te temu „Tko sam ja?“, Vlč. Boris nastojao je krizmanicima približiti onu pravu, istinku radost te ih podsjetiti kako je svatko od njih jedinstven i neponovljiv. Dan se privodio kraju te smo ga završiti aktualizacijom teme u manjim grupama i euharistijskim klanjanjem.

Subotu smo započeli zajedničkom molitvom i pjesmom nakon čega su uslijedila brojna svjedočanstva mladih o vlastita iskustva živoga Boga. Animatorica Petra podijelila je s nama svoje traganje za vrednotama. Ivan nam je ispričao kako se u teškim životnim situacijama mogao pouzdati u Boga znajući da ga Njegova prisutnost uvijek prati. O produbljivanju nam je govorio Josip a u svetu misu i ispovijed, kao i ostale sakramente, uveo nas je vlč. Boris temom „sakramenti“.
Između svakog svjedočanstva, kroz rad u grupama i zajednički razgovor krizmanici su imali priliku za otvorenije i osobnije razmatranje onoga što su čuli. Dan se privodio kraju te smo pristupili sv.ispovijedi. Okupljeni oko stola Gospodnjeg dan smo završili promišljanjem o Isusovom preobraženju te zahvalom na svim milostima u protekla dva dana.

U nedjelju nam se pridružio mladi bračni par te nas je, još jednom, podsjetio na našu individualnost ali i potaknuo na promišljanje o čistoj ljubavi između dvoje ljudi; Ljubavi koja ne iskorištava, ne traži ništa zauzvrat te je usmjerena na zajedničko dobro. Zadnja tema koju smo obradili bila je „Apostolat“ animatora Luke nakon koje smo bili pozvani uključiti se u jednu od zajednice unutar župe.

Naša priča završava na najsvečaniji način; euharistijskim slavljem u župnoj crkvi. Na kraju mise, rektorica Mateja je predstavila zajednicu Kursiljo svim roditeljima te pozvala krizmanike da se ovo ljeto pridruže kampu za mlade na Otoku Krapnju.
A kako su se proveli krizmanici otkrit ćete u njihovim osvrtima:

„Naučila sam da biti krščanin nije samo ići na nedeljnu misu i moliti ne nego otkrivati sebe i svoj odnos s Bogom. Mislim da mi je ovaj susret pomogao produbiti moj odnos s Bogom i dao mi priliku da poradim na svojoj vjeri i dao priliku da pomognem i drugima u tome.“

„Naučila sam da postoje neke stvari koje mi nitko nikad ne može oduzeti. To je moja vrijednost, moja duša. Naučila sam da svatko zaslužuje ljubav i uvijek će je od Boga i dobiti, ako ne od ljudi. Shvatila sam da sam se u zadnje vrijeme jako udaljila od Boga i nakon što sam čula i prisjetila se što je sve Bog napravio za mene i da se u najmračnijim vremenima na Njega mogu osloniti i da je On jedini koji me nikad neće napustiti.“