Osvrt na prvu formaciju animatora (27. – 29.9. 2019.)

Nakon što su doživjeli Krista na Krapnju, mnogi mladi su htjeli to iskustvo prenositi dalje pa su se odlučili postati animatori pa je tako od 27.9. do 29.9. grupa od 35 mladih došla na planinski Krapanj, u Kotare. Kada su dolazili, nisu znali što ih čeka, ali nisu se bojali jer su odmah osjetili prihvaćenost i zajedništvo i to im je bilo dosta. Susret je započeo s Misom, a zatim večerom. Zatim je uslijedilo upoznavanje koje je bilo prepuno smijeha i veselja, uvod u Kursiljo i ovaj vikend. Animatori su prije spavanja proveli vrijeme igrajući se i družeći se.

U subotu su imali priliku čuti predivno svjedočanstvo dugogodišnjeg animatora Mateja koji je na svojem primjeru pokazao kako animiranje mnogo daje. U radu u grupama su izmjenjivali svoje želje za animiranjem. Također su imali i temu o Kursiljo niti i o radu u grupi, kako bi se što bolje pripremili za svoje animiranje. Nakon teme su bile radionice koje su poticale animatore na razmišljanje ali i na igru, tako su svi završili svoje razgovore s osmijehom.

Onda je uslijedilo iznenađenje, dolazak starijih suradnika i zajednički roštilj. Druženje je još više povećalo osjećaj zajedništva u zajedničkom slavljenju Boga pjesmom. Susret u subotu završio je Misom i klanjanjem. U nedjelju su novi animatori bili puni pitanja, a grupa naših suradnika s Andrijom spremno je odgovarala i pozivala ih na uključivanje u Kursiljo. Nakon Mise sa župljanima iz Kotara, mladi spremno pospremaju prostore i pozdravljaju se u velikoj Radosti s pozdravom: „Vidimo se 12-og!“