Osvrt na tečaj krizmanički u Garešnici 4.3. – 6.3.2022.

U petak 4.3. započeo je krizmanički tečaj u župi Pohoda Blažene Djevice Marije u Garešnici. Susret je započeo predstavljanjem animatora te prvom svećeničkom temom „Tko sam ja?“ koju je održao vlč. Roko Ivanović. Potom je uslijedio rad u grupi u kojemu su se animatori i krizmanici predstavili i upoznali. Nakon rada u grupi, animator Šimun Klepo, imao je temu „Traganje za vrijednošću“ u kojoj je govorio kako i na koje je načine tražio sebe te kako je na kraju traganja svoju vrijednost pronašao u Bogu. Uslijedio je još jedan rad u grupi te smo nakon njega susret završili klanjanjem.

Subota je započela jutarnjom Kursiljo molitvom, pismima podrške te drugom svećeničkom temom „Milost“ koju je održao vlč. Roko. Animatorica Marija Novak je potom ispričala kako je za nju kršćanski život drugačiji. Poslije teme je bio rad u grupi, zatim igre te tema vlč. Roka o sakramentima. Nakon traganja i shvaćanja kako je kršćanski život drugačiji, animatorica Tena Pavlović je ispričala svoju pustolovinu produbljivanja vjere, koji su joj „alati“ bili potrebni na tom putu te je dala nekoliko savjeta kako i mi možemo produbiti naš odnos sa Gospodinom. U grupama smo zatim raspravljali o prethodnim temama i ubrzo je uslijedio ručak i kratke igre nakon kojih je animator Marin Periš posvjedočio o temi čistoće. Poslije teme je odgovarao na postavljena pitanja. Polako se bliži kraj i drugom danu tečaja. U crkvi je bila opcionalna ispovijed te dan završava svetom Misom.

Nedjelja, ujedno i zadnji dan tečaja, započinje jutarnjom molitvom i temom o Duhu Svetom koju vodi Marin Periš. Nakon nje, animatorica Magdalena Orehovec svjedoči o njezinom apostolatu. Poslije tema slijedi zadnji rad u grupi te filmić o Krapnju i dojmovi animatora o istom. Krizmanički tečaj završava svetom Misom i kratkim roditeljskim sastankom na kojem je rektor predstavio Kursiljo te rekao što se sve događalo kroz vikend.