Osvrt na treću grupu ovogodišnjeg krizmaničkog tečaja u Ivancu (07.-09.05.2021.)

U župi Ivanec je od 7. do 9. svibnja održan Kursiljo tečaj za krizmanike. Skupina animatora i vlč. Kristijan Stojko započeli su sa krizmanicima tečaj u petak u 15 i 30 sati. Nakon kratkog uvodnog programa uslijedila je prva tema vlč. Kristijana – Tko sam ja? Temu „Traganje za vrijednošću“ imala je animatorica Ivana Janković. Nakon toga krizmanici su podijeljeni u grupe i upoznali se sa animatorima, imali su prvi razgovor u grupi. Zadnja tema prvog dana bila je „Milosrdni otac“, vlč. Kristijana. Drugi dan započet molitvom u 9 sati bio je u potpunosti iskorišten programom. Teme su bile „Milost + tri Kristova pogleda“ – vlč. Stojka, „Kršćanin u svojoj Crkvi + Kršćanski život je drugačiji + Produbljivanje“ – Silvije Šoštarić, „Čistoća“ Leona Matuze i Sare Ribić, „Sakramenti“ vlč. Stojka i „Zapreke + kralježnica“ Leona Matuze. Između tema bilo je kvalitetnih razgovora u grupi i  vremena za odmor. Nakon ručka u 12:30 bile su igre i zajedničko druženje na svježem zraku. Program u subotu završen je ispovijedi tokom krunice i klanjanjem u 16 sati. U nedjelju program je počeo poslijepodne u 15:30 sati. Nakon molitve bile su dvije teme: „Duh Sveti“ vlč. Stojka i „Apostolat + Mi i svijet“ Leonarde Inkret. Nakon tih tema bio je posljednji razgovor u grupama. Krizmanici su pisali svoje dojmove, nekoliko animatora im je predstavilo Krapanj i podijelilo svoje dojmove. Uslijedila je završna riječ rektorice Ivane Geci i tečaj je završio večernjom misom u 18:30 sati koju je predvodio vlč. Stojko. Nekoliko je krizmanika također sudjelovalo i čitalo na misi.  Od ostalih animatora na tečaju su bili prisutni: Elizabeta Kujavec, Ana Delost, Lara Gotal, Luka Brodar i Robert Blum.

Predivna iskustva poput ovakvih tečaja, svaki me puta približe Kristu i obogate radošću i unutarnjim mirom. Sretan sam što kao animator u Kursilju svoje slobodno vrijeme uistinu kvalitetno koristim, kako bi uz druge animatore svjedočio kako Bog djeluje u našim životima. Na isti način kako u razgovoru u grupama krizmanici uče nešto od nas animatora, tako sam i ja mnogo toga naučio od njih i divio se njihovim riječima i mišljenjima. Drago mi je što se održao tečaj baš ovdje u mome mjestu Ivancu i što sam se tako mogao posvetiti našim ivanečkim krizmanicima.

Robert Blum