Iskustvo i osvrt na krizmanički tečaj u Kućan Marofu (13.10.2023.-15.10.2023)

Od 13. do 15. 10. održao se krizmanički tečaj u Kućan Marofu. Tečaj je rektorirala Dora Puklin, a pomagali su joj Luka Pintar, Andrija Turković, Filip Trčak, Josipa Rihtarić te Helena Mihetec. Za vrijeme tečaja pratio nas je i vlč. Kurnoslav Sajko iz Ivanca koji je održavao svećeničke teme. Nakon što nas je navigacija usmjerila putevima Gospodnjim po makadamu i brdima, stigli smo u Župu Uskrsnuća Isusova gdje nas je dočekalo 30-ak nasmješenih krizmanika. Započeli smo upoznavanjem jedni drugih, a nakon toga i sebe prezentacijom „Drvenci“ te temom tko sam ja koju je održao vlč. Krunoslav Sajko.

Nakon prvog rada u grupi Luka Pintar ispričao nam je o svom traganju za vrijednošću, a o vlastitim traganjima razgovarali smo u još jednom radu u grupama. Dan smo završili oko 21 h obavjestima i pozdravima. Subotu smo započeli žestokim natjecanjem u pjevanju cura i dečkiju u kojem su, kao i uvijek, pobjedile cure. Nakon tog jutarnjeg razgibavanja nastavili smo s temama Milost, a kako je kršćanski život drugačiji ispričala nam je Josipa. Nakon što je vjetar zapuhao u igri, nastavili smo sa sakramentima i čistoćom koju su nam posvjedočili Dora i Filip. Nakon žestokog tempa, napokon smo ručali, a majka jedne krizmanice koja se bavi slastičarstvom čak nam je napravila prefinu tortu! Kad smo obnovili energiju, mogli smo odigrati još igara u kojima je rektorica ostala bez tenisica ;P Smirili smo se pa krenuli na zajedničku misu, ispovijed i klanjanje. Za kraj nam je Helena ispričala o svojim zaprekama i objasnila nam pojam kralježnice. Završili smo grupom.

Nedjelju smo započeli Duhom Svetim, a Andrija nas je dodatno potaknuo da budemo Kristovi apostoli. Nakon zadnje grupe i dojmova, otišli smo na svetu misu nakon koje smo i roditeljima iznjeli dojmove i predstavili Krapanj. Podjela križića bila je posebno emotivna. Da je tečaj bio blagoslovljen i vođen Bogom, dokazale su nam suze ne samo krizmanika, već i roditelja koji su nam više puta zahvalili na ovom vikendu! I mi se zahvaljujemo njima, njihovim roditeljima, vlč. Krunoslavu i našem domaćinu, vlč. Zoranu Gložiniću, koji nas je odlično ugostio i nahranio toliko da smo svi bili na detoksikaciji naredna dva tjedna!

DOJMOVI

• Doživjela sam nešto što se ne može opisati riječima već se mora doživjeti

• Naučila sam kako Bog može uistinu promijeniti ljude i njihove živote. Doživjela sam nezaboravno iskustvo koji mi je bilo jedno od najljepših ikad. Svi animatori su savršeni i nasmijani i prezabavni.

• Sve mi se jako mi svidjelo i ovo je vjerojatno jedan od vikenda koji neću zaboraviti.

• Naučila sam da bog pomaže ljudima u nevolji i da mjenja živote