Osvrt na 1. studentski termin na Krapnju (13.7.-20.7.)

Osjetili smo dobrodošlicu samim ulaskom u samostan gdje nas je dočekala rektorica Anamarija Karamatić sa timom animatora: Suzana Stanković, Marija Frigan, Marija Kolak, Matej Markić, Bojan Kocijan, Irena Matijaščić i Andreja Hubak. Toplu dobrodošlicu pružio nam je i vlč. Andrija, čija misa je na nas ostavila dubok dojam. Nakon nje slijedilo je predstavljanje animatora, no i nas mladih koji smo se skupili sa svih strana domovine i izvan nje. Mlada lica koja tragaju za važnim životnim odgovorima ostala su mi u mislima. Nisam tad ni slutiti mogla da ću sa mnogima od njih postati bliska do kraja tjedna. Osjećala sam nervozu zbog nepoznatih lica pred kojima moram reći zašto sam tu.
No već idući dan sve je nestalo.

U nedjelju nakon svete mise i doručka slijedila je prva tema “Tko sam ja?”. Pozorno smo slušali vlč. Andriju pitajući se tko smo mi. Nakon teme otišli smo u svoje grupe, gdje smo sa animatorom i grupom mogli otvoriti svoje srce.
Nakon rada u grupi svoje slobodno vrijeme smo upoznavali nove ljudi i šetali otokom. Sviđala mi se činjenica da na Krapnju mogu biti svoja, kao i zrelost koja je krasila mlade ljude i njihova razmišljanja. Animatori su uvijek puni strpljenja i prijateljstva bili uz nas. Bojan nam je na najbolji način ispričao svoju svjedočanstvo u temi “Traganje za vrijednostima”, ispričavši svoju životnu pricu s kojom su se mnogi od nas mogli poistovjetiti. Dario je imao zanimljivu temu “Kršćanin u svojoj crkvi” gdje smo mogli izvući poruku da svatko od nas ima poziv biti dio svoje župe i činiti za nju dobre stvari. Jer bas to smo pozvani. Irena nam je pričala o “Produbljivanju” svog odnosa s Bogom. Na našim licima mogle su se vidjeti suze. Mnogi su otvorili svoja srca u grupnom razgovoru. Shvatila sam koliko je važno Boga imati za najboljeg prijatelja. Slijedila je tema od Marije Kolak “Kralježnica” u kojem nam je otvorila svoju dušu. Ni tad nismo mogli ostati ravnodušni, slušajući na koji joj se način Isus javio. Poželjela sam biti još veći vjernik i još ga vise ljubiti . Jer on ljubi nas.

Matej i Suzana pričali su nam o predbračnoj čistoći i o tome koliko su veze koje ju žive kvalitetnije. Nisam do toga dana imala puno prilika slušati o čistoći i jako su me dojmile veze ljudi koji ju žive. Mnogi su sa zanimanjem slušali naše animatore i na kraju teme mnogi su imali pitanja. “Apostolat” od Marije Frigan bio je zadnje svjedočanstvo u tom tjednu prepunom odgovora i ljubavi. Marija nam je pričala o svojoj ljubavi prema Bogu i važnosti odlaska na svetu misu. Svoja predavanja imao je i otac Viktor, kojeg smo imali čast čak dva puta slušati u tom prekrasnom tjednu. Njegova predavanja bila su zanimljiva i svima posebno draga. U našim glavama stvorilo bi se milijun novih pitanja na koje nam je davao odgovore. Možda nikada u životu nisam bila na zanimljivijim predavanjima. Također je i don Siniša imao predavanje o svetoj misi i svom putu prema Bogu.

Osim zanimljivih tema i svjedočanstava, u tom tjednu na Krapnju mogli smo uživati i u sportskim igrama, karaokama, ali i sudjelovati u svetoj misi koja je bila svaki dan. Posebno mi se u dušu uvukla srijeda i dan šutnje, u kojoj smo promišljali o Isusu i njegovom susretu s učenicima u Emausu. Nakon šutnje, slijedilo je klanjanje. U petak smo imali radnu akciju koja nam je svima bila dobrodošla nakon odlične hrane vrijednih teta kuharica. No, petak je bio poseban i zbog otkrivanja naših Anđela, koji su za nas molili svaki dan i ostavljali nam poruke… Tu večer na “Balu anđela” otkrivali smo se jedni drugima i padali su zagrljaji. Također smo uživali i u predstavama, među kojima je i moja grupa odigrala svoju predstavu.

Presretna sam sto sam imala tu čast biti dio tako predivne grupe mladih katolika i sto sam upoznala divne mlade ljude, u kojima vidim prijatelje za čitav život. U subotu je ponovno svatko od nas uzeo mikrofon i ispričao svoj dojam o cijelom tjednu. Pozdravili smo se zagrljajima i poželjeli ponovni sastanak.

Za kraj moram reći da svi vi koji imate tu mogućnost doći na Kursiljo tečaj, nećete pogriješiti ako svojoj duši priuštite prekrasnih sedam dana mira i blagoslova.

Josipa Milas