Osvrt na 2. krizmanički tečaj u Ludbregu

Nakon snijegom popraćenog tjedna, apostoli su ponovno krenuli na posao.Tako se od 16. – 18. veljače održao još jedan tečaj, 2. po redu za ovogodišnje krizmanike u Ludbregu gdje su nas velikodušno i s osmjehom na licu i otvorenih vratiju župe i srca, dočekali i ugostili mons. Josip Đurkan i vlč. Kristijan Stojko. Isprva umorni, ali nakon molitve ispunjeni Duhom svetim krenuli smo u još jedan izazov, još jednu „borbu“ koju je predvodila rektorica Judita Havajić, a od ostalih animatora prisustvovala je tu „stara“ ekipa, pretpostavljam da vam imena poput Anike Sačić, Marije Cingule i Ivane Krajačić nisu nepoznata. Također tu je i dvoje mladih školaraca koji su odlučili biti apostoli na svakom koraku, a to su Nikolina Sever i moja malenkost Nikola Smrečki.Naravno nesmijemo zaboraviti i 2 novopečene, ovaj vikend pomoćne animatorice, no vjerujem vrlo uskoro i samostalne vrlo uvjerljive i drage animatorice, a to su ovaj vikend bile Hana Oblak i Štefica Sever.

Vrlo važne svečenićke teme odradio je zdušno, s jednim posebnim žarom, vlč. Kristijan Stojko i naravno samim time i upotpunio vikend koji je bio popraćen pjesmama igrom, i naravno dobrom hranom i s obiljem smijeha. Sam tečaj završen je svetom misom u kojoj su aktivno sudjelovali i krizmanici, a bila je doista, šlag na torti za kraj ovog prekrasnog vikenda s kojeg smo se i mi animatori, kao i krizmanici, vjerujem, vratili pomalo umorni, ali s velikim žarom za borbu i ostvarivanjem onoga što smo kroz vikend naučili.

Nikola Smrečki

DOJMOVI PO ZAVRŠETKU MALOG TEČAJA KRŠĆANSTVA – KURSILJO
1.Je li ti drago što si ovaj vikend izdvojio/la za duhovni susret – zbog čega?
2.Koja te se tema posebno dojmila? U kojoj si temi (animatoru) osjetio/la poseban Božji dodir?
3.Što si zapazio kao posebno vrijedno u cjelokupnom ostalom sadržaju ( rad u grupi, zajednička molitva, pjesme, klanjanje, misa, igre, molitvena podrška …)?
4.Kako si doživio svoju grupu u razgovoru poslije teme i inače?
5.Je li ti se ovim susretom promijenio tvoj odns prema Bogu? Jesi li osjetio da je Bog prisutan u tvojemu životu, da te ljubi, vodi, prati …?
6.Imaš li kakve prijedloge ili primjedbe na program i sadržaj susreta?
7.Ocjeni svoje vrijeme provedeno ova tri dana: 0-izgubljeno vrijeme; 1-u dosadi provedeno vrijeme; 2-tako tako; zadovoljavajuće; 3-dobro iskorišteno vrijeme; 4-neočekivano dobro iskorišteno vrijeme; 5-najbolje moguće iskorišteno vrijeme. Možeš odgovoriti na pitanja ili dojmove iznjeti u slobodnom stilu. Ako želiš možeš se potpisati – nastavi pisati i na drugoj stranici.

1.1.Drago mi je, zato jer mi se sviđa kako su svi sretni i kako se zabavljamo
2.Svidjela mi se tema animatorice judite Havaić. Zato jer je bila tužna tema i sviđa mi se se kako je ostala snažna.3.Osječala sam se opušteno. 4.Promjeni se.
5./, 6.Nemam . 7.4. neočekivano dobro
2.1.Drago mi je što sam odvojio vikend.2.U Marijinoj, ali najbolji je Nikola – legenda. 3.Posebno vrijedno je da sve raspravljamo. 4.Grupu sam bolje upoznao. 5./ 6/ 7. Ocjena 4 – neočekivano dobro
3.1.Da, lijepo sam se provela. 2.Kada su nam govorili o svom životu. 3.Rad u grupi. 4.Doživila sam ju savr odlično. 5.Da i da. 6.Da je par puta na godinu. 7.5
4.1.Drago mi je, zbog toga jer mi je bilo lijepo i jer je bilo znimljivo. 2.Od Ivane Krajačić – traganje za vrijednošću i od Judite Havaić i od Mirka i Senke. 3.Rad u grupi, igre. 4.Bilo mi je lijepše dok smo podjelili s drugima u grupi što nas je mučilo. 5.Da. 6.Nemam. 7.4
5.1.DA ZBOG ODMORA DUHA. 2.TKO SAM JA. 3.KOMUNIKACIJA, BOŽJU PRISUTNOST. 4.ODLIČNA EKIPA, KONTAKTIBILIJOST, OSJETIO SAM DA JE BOG PRISUTAN. 5.DA. 6.NEMAM OSIM DA BI MOGAO KURSILJO BITI VIŠE PUTA NA GODINU. 7.5 A. H.
6.1.Da drago mi je jer smo se zabavili i upoznali mnoge ljude. 2.Traganje za vrijednošću – Ivana Krajačić. 3.Naš rad i komunikacija međusobno. 4.Iskreni smo svi i bilo nam je zanimljivoslušati druge. 5.Da, imam drugačiji pogled na sve. 6.Ne sve je bilo super. 7.5 – najbolje moguće
7.1.Drago mi je jer sam puno toga naučila o vijeri. 2.Posebno me dojmila priča Marije. Poseban Božji dodir osjetila sam u Juditino temi. 3.Rad u grupi, pjesme, igre. 4.Moja grupa je bila super, bili smo iskreni i svidio mi se način na koji smo razgovarali. 5.Svatila sam da kad je najteže ili kad ostaneš am On je uz tebe. 6.Nemam. 7. 4 – neočekivano dobro