Osvrt na krizmanički tečaj – Sv. Martin na Muri

U župi sv. Martina biskupa u mjestu Sv. Martin na Muri održao se krizmanički tečaj od 28.-30.10.2016. god. Na samom početku tečaja pozdravili su nas domaći župnik vlč. Ivan Herceg, ravnatelj ovog krizmaničkog tečaja vlč. Stjepan Najman te rektorica Ivana Krajačić. Tečaju je pristupilo 30-ak krizmanika te 9 animatora koji su se ovim događajem zasigurno oBOGatili. Na tečaju su se izmjenjivale razne svećeničke teme te svjedočenja mladih (i onih koji se tako osjećaju). Obrađene su različite teme: Tko sam ja? – Traganje za vrijednošću – Tri Kristova pogleda – Vjera, ufanje, ljubav – Kršćanin u svojoj Crkvi – Kršćanski život je drugačiji – Sakramenti s naglaskom na euharistiju – Zapreke u kršćanskom životu, Duh Sveti – Produbljivanje – Apostolat – Mi i svijet – Prijateljska zajednica.

Krizmanici su Duhom Svetim vođeni radili u grupama koje su predvodili animatori iz različitih župa Varaždinske biskupije, igrali igre te se međusobno bolje upoznavali. Neke od tema su bile posebno dirljive pa se mogla vidjeti i pokoja suza u očima krizmanika, ali i animatora. Kroz ovaj krizmanički tečaj krizmanici su imali priliku upoznati sebe, ali i Boga te učvrstiti temelje na kojima će graditi svoj život nakon krizmaničkog tečaja. Da je ovaj tečaj bio koristan krizmanicima potvrđuju i njihovi dojmove koji slijede:

Karla Kukina Gradečak

• Drago mi je što sam ovaj vikend odvojila za krizmanički tečaj jer sam naučila nove stvari o vjeri. Najbolja tema mi je bilaprijateljska zajednica – Luka K. Naučila sam da je Bog uvijek uz nas i da nam želi dobro te da nas štiti, u grupi mi je bilo super (razgovor u grupi, molitva…) Upoznala sam super ljude. Ovaj tečaj ocjenjujem ocjenom 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme.
  • Drago mi je što sam ovaj vikend provela na Kursilju zato što je bilo super, saznali smo neke nove stvari o kršćanstvu i animatori su se potrudili objasniti nam bit kršćanstva. Svaka tema je bila na jedan svoj način dobra i jedinstvena i iz svake smo mogli nešto naučiti. Sve je bilo odlično. Uvijek imaj vjeru u Boga. 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme
  • Drago mi je što sam bio na tečaju ovaj vikend zbog toga što sam više naučio o Bogu. Najbolja tema- Zapreke u kršćanskom životu. (Doroteja K.) zbog toga što sad vidim kako se moji roditelji dobro slažu. Bog me dotakaokad sam vidio film o Nicku, i kako se on snalazi u svakodnevici. Imamviše vjere u Boga, i više ću se moliti. 4 – neočekivano dobro.
  • Da, zato jer mi je jako lijepo što se svi tu zajedno družimo i s animatorima koji su zabavni i jer slušamo o vjeri. Najbolja tema- Dorotejina tema. Najljepše mi je bilokada smo radili u grupi, to mi je zbilja bilo lijepo. Osjećam veću povezanost s Bogom. 5 – najbolje moguće iskorišteno vrijeme