Osvrt na krizmanički tečaj u Kravarskom (18.9. – 20.9.2020.)

Gostovali smo na krzimaničkom tečaju u Kravarskom koji je trajao od 18.9. do 20.9. 2020. U Kravarskom nas je ugostio vlč. Siniša Blatarić, župnik.

Tečaj smo započeli u petak sa predstavljanjem animatora i rektora koji nas je uveo u program. Nakon upoznavanja slušali smo prezentaciju o Drvencima i temu Tko sam ja u kojoj nam je vlč. Siniša objasnio vrijednost i važnost našega postojanja te da nam i drugi trebaju biti vrijedni u našim očima. Uslijedio je rad u grupi, pauza za okrijepu uz grickalice i sok pa svjedočanstvo Tomislava o Traganju za vrijednošću te u čemu je on sve pronalazio svoje vrijednosti. Poslije rada u grupi uputili smo se s krizmanicima prema crkvi na klanjanje koje je bilo jako lijepo i krizmanicima se svidjelo.

Drugi dan smo započeli jutarnjom molitvom i temom Milost, pa je Tena svjedočila o tome kako je Kršćanski život drugačiji. Nakon rada u grupi i kratkih igara u kojima su krizmanici pokazali svoje zajedništvo slušali smo Nikolino produbljivanje. S krizmanicima smo izmolili Anđeo Gospodnji, a nakon toga došao je ručak koji nas je sve okrijepio za nastavak programa gdje nam je Marija pričala kako širi svoj Apostolat na različitim mjestima i u različitim okolnostima kroz život. Vlč. Siniša uveo nas je u pokorničko i približio svetu Ispovijed krizmanicima  te dok su čekali red za ispovijed molili smo s njima radosna otajstva Gospine krunice. Poslije ispovijedi s krizmanicima smo otišli na svetu misu i tako završili dan.

U nedjelju ujutro nakon jutarnje molitve došli su nam Tanja i Dario svjedočiti o Čistoći u njihovoj vezi što su krizmanici slušali sa velikim zanimanjem. Uslijedili su dojmovi i na kraju sveta misa. Poslije mise imali smo kratki susret sa roditeljima i pozdravili se s krizmanicima.

Neki od domova poslije tečaja su bili:

Shvatila sam kako bih trebala imati više povjerenja u Boga, trebala bih više ljubiti. Već nakon prvog dana osjećala sam se sretnije.

Naučila sam da sam zapravo puno vrjednija nego što sam mislila.