Osvrt na krizmanički tečaj u Lipiku (14.04. do 16.04.2023.)

Petak popodne, dana 14.4.2023. godine, mala vesela skupina animatora, malog tečaja radosnog kršćanstva Kursiljo, krenula je na put. Točnije u Lipik. Popraćeni mnogim moliteljima, vođeni Duhom Svetim i retorom Lukom Senteom veseli animatori susreli su se sa 21 krizmanikom.

Već u petak krenuli smo radno. Nakon prezentacije „Drvenci“, Luka Dmiović progovorio je o temi „Tko sam ja?“. Spoznali smo da smo originali i da vrijedimo. Uslijedio je rad u grupi u kojem smo se malo bolje upoznali. Nakon toga o svom traganju za vrijednostima progovorila je Sara Vinš Seman. Krizmanicima je posvjedočila kako je spoznala da je vrijedna, jer je Bogu vrijedna. Blago je kada spoznamo da smo ljubljena djeca Božja, pa smo i nakon ove teme još malo dijelili iskustva u malim grupama. Dan smo završili molitvom.

Rektor je bio milostiv, pa u subotu nismo prerano počeli. Okupili smo se u 9.00 sati i razgibali naše duše  molitvom. Velečasni Roko predstavio nam je osobu Isusa Krista i njegovu milost. Približio nam je da Bog nije dalek, nego blizu, uvijek je prisutan. Animator Flip Trčak, profesorski nam je posvjedočio o tome kako on svoj kršćanski život živi drugačije, odnosno dao nam je svoje svjedočanstvo kako je kršćanski život, iako ponekad težak, zapravo vrlo radostan i kako se uvijek može produbljivati. Ponovo smo se povukli u manje grupe. Svjedočanstvo čistog hodanja i kršćanskog spremanja za brak dali su nam Gabi i Luka Dmiović. Ovu temu zaključili smo pitanjima krizmanika. Uslijedio je važan dio subotnjeg druženja, ručak. Budući da je hrane bilo u izobilju, brzo smo krenuli na igre kako bismo potrošili višak enegrije. Animatorica Sara vješto je vodila igre. Nakon tjelesnih aktivnosti vratili smo se onim duhovnim. Velečasni Roko, približio nam je svete sakramente i pripremio nas za ispovijed. Uslijedilo je kratko klanjanje, pa misa. Tako dođe večer, pa jutro – dan treći.

Nedjeljno jutro svanulo je sunčano i radosno. Sunce je grijalo nebo, a Duh naša srca. Upravo toga Duha približio nam je animator Luka Sente. O djelovanju Duha Svetoga u vlastitom životu posvjedočio nam je animator Filip Trčak. Pokušali smo i sami uvidjeti gdje to Duh Sveti djeluje u našem životu kroz rad u malim grupama. Nakon toga napisali smo dojmove, pa zajedno krenuli na svetu misu.  Po završetku mise i roditelje smo upoznali s Kursiljom. Nakon toga u tišini i velikoj radosti smo se razišli.

Neki od dojmova krizmanika:

Naučila sam da nas Bog sve voli, kakvi god mi bili.

Naučili smo koliko vjera može utjecati na ljude i kako trebamo pristupiti u doticaj s Bogom. Također smo naučili kako se Duh Sveti pojavljuje u našem životu.