Osvrt na krizmanički tečaj u Ludbregu (7. – 8.3.2020.)

U župi Presvetog Trojstva u Ludbregu od 7. do 8. ožujka održan je Kursiljo tečaj za krizmanike. Tamo su nas dočekali i ugostili župnik, vlč. mons. Josip Đurkan i kapelan, vlč. Mislav Mikac.

Uvod u Kursiljo i samu uvodnu temu „Tko sam ja?“ imao je vlč. Kristijan Stojko, župnik u Ivancu. Uz njega, Krista je svjedočilo 7-ero suradnika, na čelu s rektoricom, Hanom Oblak (Prijateljska zajednica). Osim nje, taj vikend su na tečaju još sudjelovali i družili se s krizmanicima, prenoseći im svoja iskustva s živim Gospodinom, Sara Brodar (Apostolat + Mi i svijet), Nikolina Jadanić (Traganje za vrijednočću), Robert Blum (Kršćanski život je drugačiji + Produbljivanje), Mateja Hudoletnjak (Kršćanin u svojoj Crkvi), Ivana Geci (Zapreke u kršćanskom životu) i Andrija Havaić. Program su obilježile razne molitve, duhovne pjesme, prezentacije o Drvencima i Bazgi te filmići tako da nije nedostajalo smijeha, zabave, razigranosti ali i unutarnjeg upoznavanja sebe i ostalih. Tečaj je zaključen dojmovima krizmanika nakon svete mise koju smo proslavili zajedno s narodom.

Svaki novi tečaj za mene je jedno novo i prekrasno iskustvo koje me ispuni radošću. Bilo je lijepo raditi s grupom zainteresiranih mladih ljudi, iako je u početku bilo teško od njih dobiti odgovore na pitanja tijekom rada u grupi, na kraju smo se povezali te nam je bilo žao što se moramo rastati. Sretan sam što imam priliku prenositi im svoje znanje. Ukratko, još jedno predivno iskustvo koje se sigurno neće tako lako zaboraviti.

Andrija Havaić

U nastavku pročitajte neke od dojmova:

Drago mi je što sam ovaj vikend izdvojila za duhovni susret. Posebno mi se dojmila tema o Kršćanskom životu koji je drugačiji + produbljivanje. Osjetila sam da je Bog prisutan u mom životu, da me ljubi, vodi i prati. Nemam nikakve prijedloge niti primjedbe na program i sadržaj susreta. Ocjena za vrijeme provedeno u ova dva dana je 5.

Jako mi se svidio ovaj duhovni susret. Nije mi žao što sam izdvojila vrijeme za njega. Posebno su me dojmile teme traganje i zapreke. Iskreno u početku sam mislila da će mi ovaj vikend biti dosadan, ali ustvari mi je na neki način poboljšao odnos s Bogom. Uživala sam u igrama. Drago mi je što sam ovaj vikend provela na Kursilju.

Da, drago mi je što sam izdvojila vrijeme za duhovni susret i htjela bi čak da je duže trajalo. Drago mi je radi toga jer sam se zbližila sa svojom generacijom, upoznala predobre animatore i zapravo uvjerila se koliko Bog pomaže. Meni se svaka tema svidjela, ne mogu izdvojiti niti jednu jer mi je svaka bila posebna. Božji dodir sam najviše osjetila kod Nikoline i Ivane. Posebno vrijedno sam zapazila klanjanje jer to je bilo nešto najmirnije i najljepše što sam vidjela. Po meni moja grupa je bila malo povučena, ali svidjela mi se, a najviše animatorica. Od današnjeg dana počela sam mnogo više cijeniti Boga i Crkvu. Nemam primjedbe, ali htjela bi da malo duže traje razgovor u grupama. Ocjena je 5, najbolje iskorišteno vrijeme. (Emanuela Ljekaj)

Jako mi je drago što sam izdvojila ovaj vikend za duhovni susret. Nisam požalila jer mi se jako svidjelo družiti se sa svima, posebno s animatorima jer su jako dobri ljudi i odlično društvo. Najviše me se dojmila Ivanina tema, iako su me stvarno oduševile Sarina i Robertova. Najviše sam osjetila Božji dodir u Ivaninoj temi. Posebno vrijedno zapazila sam rad u grupama, teme animatora, molitvenu podršku, igre i pjesme. Jako mi se svidjela animatorica moje grupe, razumjela me i bila je komunikativna te se čini kao osoba kojoj sve možemo reći. Ovim susretom osjetila sam da sam još bliža s Bogom, osjetila sam na neki način Njegov dodir i blizinu. Nemam nikakve primjedbe, sve mi se svidjelo te mi ni u jednom trenu nije bilo dosadno. Ocjena je 5-najbolje moguće iskorišteno vrijeme. Stvarno svima zahvaljujem na ovome druženju i doživljaju,oduševljena sam.

Ocijenila bih ga sa 5 jer je bilo super, animatori su bili super, teme su bile super za promišljanje i saznala sam, tj. otkrila i drugi pogled na svijet, slični mom pogledu. Dobila sam odgovor na neka pitanja koja su me mučila i razgovor u grupi je bio super.