Osvrt na krizmanički tečaj u Podstrani (27. do 29. siječnja 2023.)

U razdoblju od 27. do 29. siječnja 2023. god. u župi Gospe od Zdravlja u Podstrani (Split) održan je tečaj za krizmanike. Prve večeri u 19:15h rektora Matiju Sučića i sedmero animatora dočekali su nasmiješeni don Nikola i animator Andrija te su se svi zajedno susreli s 50 znatiželjnih krizmanika. Nakon uvodnog predstavljanja i pjesme , tečaj je započeo prezentacijom „Drvenci“ i temom „Tko sam ja“ koju je održao don Nikola. Uslijedio je prvi rad u grupi u kojem su se krizmanici imali prilike otvoriti. Potom je animatorica Marina svjedočila kako je ona „tragala za vrijednošću“ i s kakvim se sve kušnjama borila kroz život.

Subotnje jutro započelo je jutarnjom Kursiljo molitvom nakon koje nam je don Nikola detaljnije približio temu „Milost“. Nakon što smo naučili kako na Boga uvijek možemo računati, kao nastavak na svećeničku temu uslijedilo je svjedočanstvo animatorice Matee. Ona nam je govorila zašto je kršćanski život drugačiji. Nakon rada u grupi, opustili smo se igrajući igre poslije kojih nam je don Nikola u temi „Sakramenti“ govorio zašto su sakramenti toliko važni. Zatim je svoje svjedočanstvo podijelio animator Marko koji nam je govorio o „Zaprekama i kralježnici“. Nakon što smo podijelili svoja iskustva razgovarajući po grupama, opustili smo se vani, na suncu, uz zabavne igre. Tamo smo izmamili osmijehe na lica naših krizmanika koji su nakon stanke i ručka zainteresirano slušali temu „Apostolat“ o kojoj nam je pričao animator Anto. Subotnji dan završili smo sakramentom ispovijedi, svetom misom te klanjanjem pred Presvetim. Mi animatori dan smo priveli kraju uz „svjetovnu“ zabavu, igrajući Fifu na Play Stationu s đakonom Ivanom.

Posljednji dan tečaja započeo je jutarnjom molitvom i pjesmom, a zatim je don Nikola govorio o važnosti osluškivanja Duha Svetoga. Uslijedila je tema „Predbračna čistoća“ koju nam je približio simpatičan bračni par Špar. Nakon svete mise krizmanici su iznijeli svoje dojmove o protekla tri dana te pogledali promotivni video o otoku Krapnju i napravili zajedničku fotografiju. Tečaj je završio oko 13:00h nakon čega smo se, ispunjeni, radosni i napunjeni novom snagom uputili svojim kućama.

Borna Babić, animator