Osvrt na krizmanički tečaj u Župi BDM u Stenjevcu, 20.-22. siječnja 2023.

Od 20. do 22. siječnja 2023. godine, u Župi BDM u Stenjevcu, održao se još jedan tečaj za krizmanike. Pod vodstvom rektorice Jelene Vukadin, 10 animatora u zajedništvu sa župnim animatorima i svećenicima, odlučilo je ovaj vikend provesti s mladima i posvjedočiti im kako je Bog dotaknuo i promijenio njihove živote.

Sam susret je započeo u petak s večernjim programom. Nakon blagoslova i pjesme, kojom smo probili led i početničku tremu, uslijedilo je kratko predstavljanje animatora i samog programa. Nakon toga slijedila je priča o Drvencima koja nas je podsjetila na to da je svatko od nas jedinstven i da nas Gospodin bezuvjetno ljubi sa svim našim nesavršenostima. Poruku priče još više je produbio kapelan Ivan koji je krizmanicima progovorio o temi Tko sam ja. Animatorica Marijana upoznala nas je s molitvenim satom, nakon čega smo se podijelili u grupe i kroz razgovor promišljali o zvjezdicama, točkicama, Eliju i Drvencima. Na papiriće smo zapisali naše zvjezdice i točkice koje smo kasnije predali Gospodinu na klanjanju koje su animirali župni animatori.  Ispunjeni molitvom i pjesmom svatko je otišao svojoj kući.

Ubrzo je stigao i drugi dan našeg druženja kojeg smo dočekali s nestrpljenjem i znatiželjom. Još uvijek sneni, razbudila nas je pjesma i jutarnja molitva. Nakon molitvenog bunara, naša animatorica Ivana posvjedočila nam je kako je kroz život tragala za vrijednošću. Razgovorom u grupama promišljali smo o našim vrijednostima koje nas vode kroz život.

Zaključili smo da je Gospodin jedini pravi koga treba slijediti i koji nas nikada neće napustiti. Stigao nam je i velečasni Višeslav koji nam je vrlo slikovito i zorno dočarao Božju ljubav i milosrđe koje je veliko kao planina. Na primjeru automobila bez kočnica objasnio nam je kako izgleda život bez reda i kako nam je Gospodin dao zapovijedi da bi nas sačuvao. Uslijedilo je svjedočanstvo animatorice Mije koja je u temi Kršćanski život je drugačiji, opisala promjene u svom životu nakon što je pustila da joj se Gospodin približi. U grupama smo razgovarali o tome vidimo li razliku između ljudi koji su vjernici i onih koji ne vjeruju u Boga. Uslijedio je najdraži dio dana, igre. Pod vodstvom naših animatora Hrvoja, Ines i Mije odmjerili smo snagu, brzinu i snalažljivost. Bilo je padova, smijeha, navijanja, a najviše dobre zabave. Tijelo smo potom okrijepili slasnim ručkom kojeg su pripremile vrijedne ruke župljanki. Mikrofona se potom uhvatio kapelan Ivan koji je objasnio važnost i vrijednost sakramenata – vidljivih znakova nevidljive Božje ljubavi. Hrabra animatorica Petra ispričala nam je kako nije gubila vjeru i nadu kada su je snašle poteškoće života, nego je snagu pronalazila upravo u molitvi, osobnom razgovoru s Bogom i svetoj misi. Naši krizmanici u grupama su dobili težak zadatak, napisati pismo roditeljima te zajednički osmisliti molitvu vjernika koju smo čitali na misi toga dana. Prije same svete mise bila je i prilika za ispovijed. Čistoga srca, s misom, pjesmom, molitvom i zahvalom završili smo još jedan dan.

Nedjelju smo započeli pjesmom i molitvom nakon koje smo se razgibali uz igru te nasmijani krenuli u novi dan. Kapelan Ivan upoznao nas je s trećom božanskom osobom, Duhom Svetim. Animatorica Ines pričala nam je o apostolatu i kako svjedoči Boga i vjeru u svojoj svakodnevici. Nakon grupa, čuli smo i svjedočanstvo naših animatora, bračnog para Hrvoja i Marijane Brčić, koji su progovorili o čistoći. Krizmanicima je ovo bila vrlo zanimljiva tema što se vidjelo i po pitanjima koja su postavili. Puni dojmova, tečaj smo završili zajedničkom svetom misom kojoj su prisustvovali i roditelji krizmanika. Nakon mise, animatori su predstavili pokret Kursiljo, prenijeli dojmove s tečaja, a krizmanici su iznenadili roditelje svojim pismima. Pala je i pokoja suzica. Zajedničkom fotografijom ovjekovječili smo ovaj trenutak.

Zahvalni Gospodinu što nas je okupio i milostima kojima nas je blagoslivljao ovih dana, nadamo se da smo posijali dobro sjeme u srca naših krizmanika. Zahvaljujemo se i našim domaćinima, velečasnom Vjekoslavu i kapelanu Ivanu, župnim animatorima i svim župljanima što su nas lijepo dočekali, ugostili i trudili se da se osjećamo ugodno i dobrodošlo. A kako je bilo našim krizmanicima i što su ponijeli u srcima s ovog tečaja, pročitajte u nastavku:

Posebno mi je bilo lijepo kada smo svi zajedno pjevali jer su pjesme bile jako lijepo odabrane i animatori su prekrasno svirali.

Jako mi se svidjelo koliko su vremena i truda svi uložili. Puno vam hvala!

Ovaj vikend sam naučila o životu i pravim vrijednostima života. Naučila sam moliti i kako cijeniti sve što mi je Bog dao.

Naučio sam da treba biti dobar čovjek i da vjera nije dosadna nego jako zanimljiva i poučna. – Ovaj vikend sam naučila da se treba prepustiti Bogu jer On točno zna što je dobro za nas. – Posebno mi se svidjelo iskustvo bračnog para i govor o čistoći jer mislim da je to vrlo važno da ove generacije to znaju i čuju za to i da znaju u što se upuštaju.

Ovaj vikend sam naučila da treba poštovati ljude i da ne trebamo biti kao svi nego trebamo biti posebni na svoj način.

Naučila sam da samo svi jednako vrijedni i posebni na svoj način te da nas je Bog stvorio na svoju sliku.