Osvrt na krizmanički tečaj u Prečkom – 1.4.-3.4.2022.

Prvog vikenda u travnju održan je tečaj za krizmanike u Župi Presvetog Trojstva u zagrebačkoj četvrti Prečko. Okupljanje radoznalih i uzbuđenih krizmanika započelo je u petak u 18 sati nakon čega je uslijedilo predstavljanje i blagoslov uz pjesmu. Tečaj je vodila rektorica Petra Jelinčić, a krizmanici su bili podijeljeni u grupe predvođene animatorima. Nakon čitanja priče „Drvenci“ uslijedila je svećenička tema Tko sam ja koju je vodio vlč. Tomislav Šagud. Animator Filip je u temi Traganje za vrijednošću ispričao kako je pronašao Boga. Nakon rada u grupi uslijedilo je klanjanje i zahvala za predivnu večer. Subotnje jutro započelo je molitvom i pjesmom „Bože moj što je jutro“ nakon čega je bogoslov Karlo Špoljarić kroz temu Milost progovorio krizmanicima o darovima i karizmama pripremajući ih tako za nadolazeći sakrament Svete potvrde. Zatim je animatorica Mandalena kroz temu Kršćanski život je drugačiji hrabro govorila o svom životu i Božjoj prisutnosti i providnosti u njemu. Nakon male grupe uslijedila je zanimljiva igra „Dirigent“, a zatim je bogoslov Karlo u temi Kralježnica progovorio o svom životu i kako je bio podrška svojoj obitelji i matičnoj župi. Ponovno je uslijedio rad u grupama, a nakon ukusnog ručka svi su bili spremni za igre koje su održane u dvorištu. Vidjela se radost na licima svih nas, posebice krizmanika koji nisu očekivali tako kvalitetan, ispunjavajuć i nadasve veseljem popraćen program. Animatori Karla i Alen govorili su o svojoj vezi kroz temu Čistoća, a krizmanici su ih pažljivo slušali i prebirali dojmove u svojim srcima. Za kraj kateheza, Bogoslov Karlo govorio je o Sakramentima kako bi nas sve zajedno što bolje pripremio za Ispovijed i Misu koje su zatim uslijedile. Nedjelja je započela jutarnjom molitvom i pjesmom, a krizmanici su bili veseli, razigrani i uzbuđeni čekajući nove teme. Bogoslov Karlo govorio je o temi Duh Sveti, a krizmanici su se oduševili pogledavši filmić „Branitelj“ gdje su si mogli zamisliti situacije gdje ih Duh sveti vodi kroz svakodnevicu. Animatorica Marta Magdalena progovorila je o vlastitom apostolatu te o svojoj odluci da postane Kursiljo animatorica. Prije pisanja dojmova, pogledali smo kratki film o ljetovanju na Krapnju koji je oduševio naše krizmanike. Zadnji rad u grupama prošao je lijepo i emotivno te smo svi spoznali kako možemo učiti od krizmanika koji su nam zahvalili na svemu što smo za njih učinili. Nakon prekrasne i svečane nedjeljne Mise uslijedio je kratki sastanak s roditeljima naših krizmanika u kojem smo im kratko predstavili prekrasan vikend za sve nas. Svi smo se uputili svojim domovima nadahnuti Duhom svetim i okupani Božjom milosti i ljubavi te obećali kako nastavljamo moliti jedni za druge.

U nastavku donosimo dojmove naših krizmanika s tečaja:

„Ovaj je vikend bio jako zanimljiv. U početku sam mislila da mi se neće svidjeti jer inače baš ne volim pričati s ljudima, ali nakon svjedočanstava i rada u grupi moje mišljenje se u potpunosti  promijenilo i ovo mi je bio jedan od najboljih vikenda, sigurno ću ga pamtiti. Svaka čast animatorima!“

„Naučio sam kako biti bolja osoba i doživio sam odlično iskustvo s animatorima i prijateljima.“

„Ovaj vikend mi je bio lijep i osjećala sam kako mi se duša čisti. Naučila sam puno stvari i ponovno bih ovo radila.“

„Drukčije gledam na crkvu i svete Mise, shvatila sam da želim i ja jednoga dana ministrirati i širiti vjeru kao oni.“